Podczas najbliższego spotkania z cyklu IMOK Future of Skills będą poruszane takie tematy, jak:
- jak budować strategię marki i komunikację marki,
- co robi i za co jest odpowiedzialny brand manager,
- jak zostać brand managerem,
- czy w każdej firmie powinien pracować brand manager.
Gośćmi będą:
Zobacz również
- Michał Makowski, senior brand manager marek Tarczyn i Tymbark,
- Krzysztof Gońka, head of brand&communication w Decathlon Polska,
- Barbara Kossak, brand marketing manager w Ideo Force Sp. z o.o.,
- Jarosław Jezioro, brand manager w OSHEE,
- ostatnie nazwisko podamy już wkrótce.
Dyskusję poprowadzą Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń-Blacha, co-founder & creative director w agencji More Bananas.
Dlaczego warto być wziąć udział?
- poznasz najważniejsze kompetencje brand managera,
- zyskasz możliwość zadania swoich pytań naszym ekspertom,
- będziesz mieć niepowtarzalną okazję, aby poznać wykładowców szkolenia Brand Manager: Annę Ledwoń-Blachę, Annę Cybulkę, Annę Karcz-Czajkowską, Annę Przybysz, Agatę Patołę, Martę Orzechowską, Mariusza Łodygę, Uladzimira Cybulkę, Pawła Jóźwika oraz Mateusza Muryjasa,
- to i tak będzie wtorkowy, jesienny, chłodny wieczór – ciekawszego eventu o tej porze nie znajdziesz!
Wszystkie szczegóły spotkania i bezpłatne zapisy dostępne są na stronie wydarzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej o szkoleniu Brand Manager od IMOK dowiesz się tutaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing