– W 2012 roku napisałam: „Komunikacja (z łaciny communis) to dzielenie się lub wspólnota. Komunikacja wytwarza wspólnotę – istotę kultury”. Tak powstała moja firma. W czasie pandemii budowanie wspólnot jest najważniejsze. To one dają siłę do życia. Dziś musimy komunikować się sprawniej – mówi Katarzyna Szustow, właścicielka SZUSTOW. Kultura i Komunikacja.
Agencja SZUSTOW. Kultura i Komunikacja, w obecnej sytuacji, mierzenia się ze skutkami pandemii, postanowiła podzielić się swoją wiedzą w formie bezpłatnego „Poradnika dla instytucji kultury na czas pandemii”. W nowej rzeczywistości kultura stanęła przed nowymi wyzwaniami, ale też zyskała nową rolę. Kwarantanna zmusza do szukania nowych sposobów spędzenia czasu, kulturalna oferta w sieci jest więc ważniejsza niż do tej pory. Bez artystów i sztuki trudno byłoby wyobrazić sobie jakiekolwiek funkcjonowanie w zamknięciu. W tym samym momencie szefowie instytucji kultury walczą o to, żeby po wszystkim publiczność miała do czego wracać. Poradnik został opracowany przez zespół SZUSTOW. Kultura i Komunikacja z prywatnych środków bez wsparcia ze środków publicznych. Bezpłatny poradnik można pobrać ze strony: www.poradnik.szustow.com.
Zobacz również
W poradniku zostały poruszone kwestie takie jak m.in.:
- Jak zdalnie zarządzać zespołem?
- Z jakich technologii skorzystać?
- Jak budować program online?
- 5 zasad komunikacji z publicznością
- 4 zasady optymalizacji algorytmów mediów społecznościowych.
SZUSTOW. Kultura i Komunikacja to agencja wyspecjalizowana w obszarze komunikacji kultury na polskim rynku. 5-osobowa firma pod przewodnictwem Katarzyny Szustow to zespół do zadań specjalnych: komunikowali wydarzenia o zasięgu europejskim i krajowym, pracowali na rzecz lokalnych społeczności, opracowali strategie komunikacji marek luksusowych, jak i instytucji publicznych, szkolili zespoły z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Przez 8 lat obecności na rynku pracowali dla blisko setki klientów z sektora kreatywnego. Od 2016 roku firma zarządzana jest zdalnie i działa miedzy Zurychem a Warszawą.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]