W kampanii pokazane są wszystkie znane już konsumentom warianty smakowe marki: Cytryna, Porzeczka z Limonką i Jabłko z Gruszką oraz wariant bezalkoholowy, ale to właśnie ten ostatni, po raz pierwszy został zaprezentowany w zakręcanej, plastikowej butelce.
Spoty utrzymane są w klimacie wakacyjnego luzu. Historia grupy przyjaciół jest ukazana przez pryzmat wakacji bez napinki. Radlery od Warki to idealne dopełnienie lata, podróży bez pośpiechu, rozrywki bez telewizora oraz czasu zabawy nad jeziorem czy na plaży. Radler od Warki od zawsze kojarzony jest z latem i wakacyjną beztroską. W tegorocznej odsłonie kampanii, przedstawione zostaną po raz pierwszy zalety nowego opakowania wersji bezalkoholowej.
Zobacz również
– Praktyczna, odkręcana butelka Warki Radler 0,0% wychodzi naprzeciw oczekiwaniom dotyczącym wygody użytkowania. To ważny aspekt, szczególnie teraz, podczas wakacyjnych wypadów w plener. Dodatkowo, zupełny brak alkoholu w tym wariancie pozwala cieszyć się wakacjami o każdej porze dnia i w każdej sytuacji np. podczas jazdy na rowerze, czy na plaży – mówi Małgorzata Gąska, Brand Manager marki Warka Radler.
Rodzina produktów Warka Radler 2% komunikowana będzie w dwóch spotach – 30 i 15 sekundowym; Warka Radler 0,0 % w plastikowym opakowaniu – w spocie 15 sekundowym. Reklamy emitowane będą w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Dodatkowym wsparciem będą działania prowadzone w Internecie (Facebook, VOD, mobile).
Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja Lvov, za produkcję – Film Produkcja. Działania digitalowe prowadzi Hyper Crew, a media planuje i kupuje Starcom Media Vest. Za PR marki Warka Radler odpowiada Roots PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing