BGŻ BNP Paribas nowym Klientem Green Parrot

W wyniku przetargu, Agencja Green Parrot nawiązała współpracę z bankiem BGŻ BNP Paribas. To pierwsza wspólna realizacja obu podmiotów, której efekty obserwować możemy na kanałach social media.
O autorze
1 min czytania 2017-12-19

Zespół specjalistów z Green Parrot opracował kompleksową koncepcję komunikacji dla Konta Optymalnego w Banku BGŻ BNP Paribas (z opcją mobilnych płatności zbliżeniowych w ramach aplikacji GOMobile) w social media a następnie wdrożył ją w takich kanałach jak: Facebook, LinkedIn oraz Youtube. W ramach współpracy, Agencja jest także odpowiedzialna za działania z Influencerami.

Kampania „Kura znoszące złote” to pierwsza wspólna realizacja BGŻ BNP Paribas oraz Green Parrot. Kura będąca bohaterem kampanii symbolizuje korzyści, jakie przygotował bank dla klientów w ramach wspomnianego konta. W promocji Konta Optymalnego za każdą płatność mobilną i przelew mobilny GoMobile otrzymuje się złotówkę zwrotu. Łącznie można dostać do 25 zł zwrotów miesięcznie, co w skali roku daje do 300 zł. Oferta jest skierowana do nowych użytkowników, którzy założą konto w banku BGŻ BNP Paribas do 29 grudnia br.

Strony nie podają informacji na jak długo została zawarta umowa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj