Roblox do e-platforma gamingowa, na której autorskie gry tworzy coraz więcej firm z różnych obszarów. Wirtualny świat i grę edukacyjną na Robloxie zbudował już m.in. bank ING, a teraz dołącza do niego Biedronka. Dzięki grze „Kupujesz, czy pracujesz. Ty decydujesz” najmłodsi użytkownicy sieci mogą poznać tajniki pracy w sklepie, dowiedzieć się, na czym polega właściwa obsługa klientów i nauczyć, jak efektywnie robić zakupy.
Zobacz również
To jednak nie wszystko. Odwiedzając Biedronkę w świecie Robloxa pojawia się też okazja do zbierania naklejek, a tym samym zbliżania się do zdobycia kultowych maskotek sieci sklepów – Produkciaków.
– Wraz z uruchomieniem świata w grze Roblox, stawiamy na innowacyjne rozwiązania i angażujące młodszą grupę odbiorców działania. Tym samym otwieramy nowe możliwości i działamy w zgodzie z aktualnymi trendami w marketingu. Nasza gra w Roblox ma nie tylko wymiar rozrywkowy. To nic innego jak nauka przez zabawę. Wierzymy, że dzięki niej najmłodsi łatwiej przyswoją ważne umiejętności, takie jak „smart shopping”, czy tworzenie listy zakupów. Nasza najnowsza kampania lojalnościowa zachęca do zamienienia zakupów w przygodę – przygoda w wirtualnym sklepie to kolejny poziom, na który zabieramy naszych klientów – tłumaczy Ewa Wróblewska-Kubiak, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.
Wybierając grę Biedronki „Kupujesz, czy pracujesz. Ty decydujesz” na platformie Roblox, wcielasz się w rolę kupującego lub sprzedawcy i właśnie z tej perspektywy poznajesz zasady funkcjonowania sklepu. Można więc upiec chleb i obsłużyć klientów, a także zrealizować listę zakupów. Wykonując kolejne zadania, kolekcjonujesz też maskotki z Gangu Produkciaków, a po zebraniu odpowiedniej liczby możesz odebrać naklejkę w realnym sklepie. Przez kolejne zadania graczy przeprowadza aplikacja zakupowa sieci (Moja Biedronka), która cały czas pokazuje kolejne tutoriale i wyjaśnia zasady gry.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zdjęcia: mat. pras. Biedronka
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Współpraca Shopify i Roblox – co oznacza dla marketerów [OPINIE]