TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Biedronka rozda klientom bony w ramach akcji edukacyjnej

20 września 2021 r. sieć Biedronka uruchomi szkolenie on-line dla klientów, którzy będą mogli poznać przysługujące im prawa podczas dokonywania zakupów stacjonarnych, a następnie sprawdzić swoją wiedzę za pomocą quizu. W zamian za to będą mieli możliwość otrzymania bonów na zakupy w Biedronce.
O autorze
1 min czytania 2021-09-17

 Aby wziąć udział w szkoleniu, wystarczy wejść na specjalną stronę: szkolenie.biedronka.pl, zapoznać się z materiałami szkoleniowymi, ukończyć quiz składający się z 10 pytań i podać numer telefonu. Biedronka ma do rozdania 500 tysięcy bonów, w czterech turach szkolenia. Pula bonów jest ograniczona, ale sieć przeznaczy łącznie aż 7,5 mln złotych w postaci bonów dla klientów. Oznacza to, że w każdej z tur pierwsze 125 tysięcy uczestników, które ukończy szkolenie otrzyma na podany numer telefonu bon w ciągu kolejnych 7 dni.

Uwaga: jeden numer telefonu może otrzymać tylko jeden bon. Bony będzie można zrealizować przez 3 miesiące od daty ich otrzymania.

Uczestnicy szkolenia będą mogli zapoznać się z tematyką przydatną w życiu codziennym, podczas dokonywania zakupów w sklepach stacjonarnych. Wyjaśnione zostaną najważniejsze uprawnienia konsumentów: prawo do informacji, prawo do zwrotu oraz prawo do reklamacji towaru. Dowiedzą się czym różni się rękojmia od gwarancji, a także jak wyglądają zasady reklamacji towarów w sklepach sieci Biedronka.

Szkolenie zostanie uruchomione łącznie w czterech turach, rozpoczynających się kolejno:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • 20 września 2021 r.,
  • 28 września 2021 r.,
  • 5 października 2021 r.,
  • 12 października 2021 r.

Biedronka zorganizowała podobne szkolenie w 2019 roku. Wzięło w nim udział 35 tysięcy klientów, którzy otrzymali bony o łącznej wartości 350 tysięcy złotych. Szkolenie cieszyło się tak dużym zainteresowaniem, że Biedronka rozdała klientom bony w ciągu nieco ponad 3 godzin.

Słuchaj podcastu NowyMarketing