Biedronka rusza z kampanią promocyjną kolekcji Barbie x Biedronka

Do sieci sklepów w całej Polsce trafiła druga kolekcja ubrań i akcesoriów Barbie x Biedronka, a wraz z nią rozpoczęła się kampania promująca linię w mediach społecznościowych. Wiodący spot kampanii to taneczny klip nawiązujący do krótkich form wideo charakterystycznych dla TikToka i Instagrama.
O autorze
1 min czytania 2021-11-15

Bohaterce towarzyszą elementy kolekcji Barbie x Biedronka, w których czuje się pewnie i komfortowo niezależnie od sytuacji. Przełamuje tym samym przekonanie, że dres czy pastelowy top z kompletu od piżamy przeznaczony jest tylko do noszenia w domu. Asortyment Barbie x Biedronka to ubrania i akcesoria, które kojarzą się z przytulnymi okolicznościami, ale równie dobrze sprawdzą się poza domem, sprawiając, że w każdym miejscu poczujesz się, jak u siebie.

W kolekcji znalazły się spodnie dresowe ze ściągaczami w dwóch kolorach, bluzy z kapturem, które można nosić w komplecie z nimi lub osobno, a także piżamy, komplety pościeli, koce czy klapki z logo i wizerunkiem najpopularniejszej lalki świata. Kolekcja została utrzymana w stonowanej kolorystyce: dominuje biel, szarość, zgaszony róż z silnymi akcentami w charakterystycznym dla marki kolorze Barbie Pink i czerni. Odważne hasła, takie jak „Don’t toy with me” (ang. nie igraj ze mną) czy „Believe in yourself” (ang. uwierz w siebie), które zdobią elementy kolekcji, bezpośrednio nawiązują do globalnego hasła marki „Możesz być, kim chcesz”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię w social mediach – na YouTube, Instagramie i Facebooku – uzupełniają działania z influencerkami i młodymi gwiazdami Internetu (wśród nich znalazły się m.in. youtuberka Sylwia Lipka, tiktokerka Ewa Zawada i piosenkarka Roksana Pindor – Saszan). Dziewczyny na instagramowych profilach prezentują własne stylizacje stworzone z ubrań i akcesoriów pochodzących z kolekcji Barbie x Biedronka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kreacją spotu, zakupem mediów i koordynacją działań z influencerkami zajął się butik kreatywny Coollective, za produkcje wideo odpowiada Lemon Sniff.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się