Pieluchomajtki Dada Extra Soft Pantsy dostępne są już w stałej ofercie sieci Biedronka. Linia obejmuje 3 rozmiary pieluchomajtek dopasowanych do wagi dziecka.
– Pieluchomajtki to świetna alternatywna dla klasycznych pieluszek. Idealnie sprawdzają się u dzieci, które potrafią się już samodzielnie poruszać. Ciekawe świata maluchy są niezwykle ruchliwe, warto więc zadbać o to, by nic nie krępowało ich ruchów. Dada Extra Soft Pantsy są gwarancją jakości, bezpieczeństwa i swobody. Zadbaliśmy także o to, by opakowania były atrakcyjne dla najmłodszych, dlatego też każdemu rozmiarowi patronuje inny, sympatyczny zwierzęcy bohater: fioletowy koń, pomarańczowy lew lub niebieski hipopotam – mówi Agata Maj, dyrektor kategorii produktów dla dzieci w Jeronimo Martins Polska.
Zobacz również
Pieluchomajtki Dada przed wprowadzeniem do sprzedaży zostały sprawdzone pod kątem bezpieczeństwa, posiadają także certyfikat PEFC, który daje gwarancję, że surowce użyte do ich produkcji pochodzą z legalnych źródeł, pozyskiwanych w zrównoważony sposób. Produkt został również przetestowany i pozytywnie oceniony przez rodziców.
Wprowadzeniu do sklepów sieci Biedronka nowej wersji pieluchomajtek Dada Extra Soft Pantsy towarzyszy kampania reklamowa. Od 21 lutego br. jest ona obecna w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN. Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach