Biedronka wypuszcza pierwszą kolekcję ubrań

Biedronka wprowadza do sprzedaży pierwszą w swojej historii kolekcję ubrań sygnowanych logotypem sieci - Biedronka Fan Collection. Od poniedziałku, 4 lipca, w sklepach sieci Biedronka będzie można znaleźć bluzy, kolorowe sneakersy, t-shirty oraz modne klapki i skarpetki.
O autorze
1 min czytania 2022-07-01

Sieć Biedronka po raz pierwszy w swojej historii wprowadza do sprzedaży limitowaną kolekcję ubrań sygnowaną swoim rozpoznawalnym logo. Produkty wykorzystują kolory charakterystyczne dla marki: żółty oraz czerwony. Start kolekcji na początku lata to idealny moment dla wszystkich fanów sieci, którzy chcą poczuć wakacje i uzupełnić swoją szafę o oryginalne, niebanalne ubrania. 

W skład linii Fan Collection wchodzą bluzy i t-shirty, zarówno męskie i damskie. Dla fanów – modowych koneserów, chcących skompletować swój outfit sieć oferuje także kultowy zestaw – skarpetki z logo oraz stylowe klapki, a wisienką na torcie będą kolorowe sneakersy. 100% Biedronkowy „look” to zdecydowanie „must have” tego sezonu. 

– Przez lata obserwowaliśmy trendy, a teraz odpowiadamy na zapotrzebowanie i komentarze naszych klientów. Własna linia odzieżowa była dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwoju oferowanego przez nas asortymentu modowego. Wierzymy, że ubrania z pierwszej serii Fan Collection stworzone w duchu streetwear będą hitem letniego sezonu – Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Hitem kolekcji będą zwłaszcza „skiety” i klapki. W zestawie składającym się z 2 par za 14.99 zł, dostępne będą skarpetki w rozmiarach 35-38, 39-42 i 43-46. Dopełniające „look” klapki w różnych kolorach posiadają antypoślizgową podeszwę i występują w rozmiarach od 36 do 45. Dla osób, które „skiety” wolą łączyć ze sportowymi butami, dostępne będą kolorowe sneakersy w rozmiarach od 36 do 45 w cenie 64.90 zł za parę. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bluzy w cenie 49.99 zł za sztukę dostępne są w wariancie czarnym, czerwonym, żółtym i szarym. Występują w rozmiarach od S do XL i posiadają kaptur oraz kieszeń typu kangurek. T-shirty damskie lub męskie kosztują 24.99 zł i dostępne są w 4 różnych kolorach, w rozmiarach od S do XL.   

 
 

Wprowadzeniu oferty towarzyszy szeroko zakrojona akcja w mediach społecznościowych we współpracy z młodymi i kreatywnymi twórcami internetowymi. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Własna kolekcja to ukłon w stronę największych fanów sieci. Ubrania z kolekcji Biedronka Fan Collection dostępne będą od poniedziałku, 4 lipca, aż do wyczerpania zapasów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się