Biedronka z kampanią employer brandingową „Biedronka to MY. Codziennie”

Biedronka wystartowała z nową odsłoną kampanii employer brandingowej „Biedronka to MY. Codziennie”, udowadniając, że nikt lepiej nie opowie o pracy w sieci handlowej niż sami pracownicy.
O autorze
2 min czytania 2022-03-21

Zadowolenie. Zmęczenie. Awans. Satysfakcja. Kasa. Atmosfera – proste, rytmiczne słowa wystukują codzienny rytm pracy. W nowym spocie tworzą opowieść o sprawach ważnych dla pracowników Biedronki. Poprzez niekonwencjonalny styl przekazu poznajemy, jakie wartości są dla nich najcenniejsze. Z pracowniczego songu wybrzmiewa szacunek, współpraca, dobra atmosfera, wspólne żarty, wsparcie, aby na końcu przejść do trzech bardzo ważnych, a często zapomnianych w codziennym pędzie słów: proszę, przepraszam, dziękuję. W tej pracy jest miejsce na obowiązki i wyzwania, ale też na awans i wzajemny szacunek. Dlatego też kampania Biedronki docenia pracowników, których praca często jest niezauważana, a tak ważna dla nas wszystkich. Dlatego tak ważne jest, żeby pamiętać o słowach, które – choć proste, znaczą tak wiele. W spocie oglądamy osoby zatrudnione w sklepie i magazynie, które lubią swoją pracę, są w nią zaangażowane i każdego dnia dbają o klientów.

Codziennie przekonuję się, jak niezwykłymi ludźmi są pracownicy Biedronki. To osoby pełne ambicji, chęci rozwoju, sympatii do siebie i klientów. O niezwykłych ludziach chcieliśmy opowiedzieć w niezwykły sposób. Stąd decyzja o nietypowej konwencji wykorzystującej stylistykę slamu pokazującej ludzi, którzy opiekują się klientami i wspierają się wzajemnie w swoich zespołach, którzy są dumni z dobrze wykonanej pracy – mówi Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny i członek zarządu sieci Biedronka.

Nowej odsłonie kampanii „Biedronka to MY. Codziennie” towarzyszy kampania marketingowa realizowana w wielu kanałach komunikacji m.in. w telewizji, radiu, Internecie – w tym w mediach społecznościowych Biedronki. Część działań klienci mogą też zobaczyć i usłyszeć w sklepach sieci. Kampania potrwa do końca marca. Za strategię i kreację kampanii odpowiada Agencja Gutenberg, za produkcję studio produkcyjne OTO Film, a za planowanie i zakup mediów Wavemaker.

Jak pokazują raporty zrównoważonego rozwoju sieci Biedronka, m.in. „Na pierwszej linii frontu”, zatrudnienie w największego prywatnego pracodawcy w Polsce systematycznie rośnie. W ciągu samego 2021 roku Biedronka zatrudniła blisko 22 tys. nowych osób, kończąc rok z liczbą ponad 77 tys. pracowników w całym kraju, z których aż 69 tys. to pracownicy sklepów. W grudniu ub. r. osobom zatrudnionym na stanowiskach niemenedżerskich i części współpracowników sieć przekazała specjalne rabaty w wysokości do 1000 złotych do wykorzystania podczas zakupów w sklepach sieci Biedronka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pracownicy otrzymali również dodatkowe zasilenia finansowe w postaci specjalnych e-kodów, które zastąpiły wykorzystywane wcześniej karty przedpłacone. Od początku br. Biedronka podniosła pensje wszystkich pracowników sklepów oraz centrów dystrybucyjnych o około 8 proc., w zależności od ich doświadczenia, indywidualnych zadań oraz stanowiska. Ponad 60 tys. zatrudnionych przez największą sieć handlową w Polsce otrzymało podwyżki, na które sieć Biedronka w skali roku przeznaczy ponad 142 mln zł. 2 lutego br. sieć ogłosiła również przyspieszenie procesu przeglądu wynagrodzeń i podwyższyła pensje pracownikom centrali, biur regionów oraz centrum usług wspólnych. Proces ten odbywał się standardowo co roku w kwietniu, ale w tym roku został przyspieszony i podwyżki zostały wypłacone kolejnej dużej grupie pracowników wraz ze styczniowymi wynagrodzeniami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing