TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Big-Active prezentuje nową kampanię herbat zielonych z mieszankami egzotycznych owoców

Marka Big-Active wystartowała z nową kampanią reklamową herbat zielonych. Spot emitowany jest w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych takich jak Telewizja Polska, TVN i Polsat oraz w Internecie. Za przygotowanie oraz nadzór produkcyjny nad kampanią odpowiadała agencja Change/Serviceplan.
O autorze
1 min czytania 2017-10-17

Zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom.

Herbaty zielone marki Big-Active to wyjątkowe połączenie najwyższej jakości składników, nieoczywistych połączeń smakowych i różnorodności. W ofercie marki znajdziemy bogate kompozycje egzotycznych owoców i barwnych płatków kwiatów, które nadają im niepowtarzalny smak. Herbaty zielone marki Big-Active są też bogate w benefity.

Zwyczajowo zielona herbata jest spożywana w chwilach relaksu, a nie musi tak być. Celem kampanii jest zachęcanie konsumentów do tego, by zielona herbata towarzyszyła im w różnych sytuacjach

w ciągu dnia. Spot został stworzony tak, by ukazywał dzień z życia aktywnej kobiety, której bez względu na to, czy jest w domu czy poza nim, nieodłącznie towarzyszy smakowita zielona herbata marki Big-Active.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka Big-Active po raz pierwszy zaprezentowała pełnowymiarowy spot dotyczący herbat zielonych. Na potrzeby kampanii przygotowane zostały dwie jego wersje – krótsza, 15-sekundowa, emitowana jest od 16 października w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych takich jak Telewizja Polska, TVN i Polsat. Dłuższa, 22-sekundowa wersja dostępna jest w Internecie, min. w TVN Player i TVP VoD oraz na portalach Onet.pl, WP.pl, Interia.pl.

Za przygotowanie oraz nadzór produkcyjny nad kampanią odpowiadała agencja Change/Serviceplan. Spot został wyreżyserowany przez Annę Maliszewską, a produkcja była po stronie studio OTO Film, Mniam TV, OrkaFilm. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji o tych i innych produktach marki znaleźć można na stronie www.big-active.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się