…w słowniku branży marketingowej, która wie, że z umiejętnego stosowania zaawansowanej analityki płynie wiele korzyści: lepsze zrozumienie klienta, precyzyjne targetowanie reklam, sprawniejsze zarządzanie kampaniami wielokanałowymi, optymalizacja kampanii z wykorzystaniem sieci afiliacyjnych.
Co dokładnie ma wspólnego Big Data z efektywnym marketingiem oraz – ogólnie rzecz biorąc – z efektywnie prowadzonym biznesem? Odpowiedzi na to pytanie szukają między innymi studenci Szkoły Głównej Handlowej, organizując konferencję „Big Data – bigger opportunities”.
Zobacz również
Konferencja, organizowana w tym roku już po raz trzeci przez Studenckie Koło Naukowe Statystyki, jest jedyną w Polsce tak dużą konferencją poświęconą tematyce Big Data i jej zastosowaniu w biznesie tworzoną wyłącznie przez studentów. Nie umniejsza to jednak jej poziomu merytorycznego. Tegoroczna edycja projektu odbędzie się 24 i 25 kwietnia w SGH i w znacznym stopniu skupi się na wskazaniu ścisłych powiązań między zaawansowaną analityką danych a branżą marketingową. Program pierwszego dnia obejmuje 3 warsztaty poświęcone zastosowaniu narzędzi Big Data w praktyce. Agenda drugiego dnia przewiduje natomiast cykl 7 prelekcji, skierowanych do większej liczby uczestników. O Big Data w kontekście marketingowym opowiedzą eksperci z firm takich jak Dentsu Aegis Network Polska, Zenith oraz Cloud Technologies. Pozostałymi prelegentami będą analitycy z Deloitte, PwC i Banku Millennium.
Udział w konferencji jest bezpłatny, lecz na poszczególne prelekcje oraz warsztaty będą obowiązywać zapisy. Link do zapisów pojawi się na stronie Organizatora: www.sknstatystyki.pl. Informacje o wydarzeniu będą również na bieżąco publikowane na profilu SKN Statystyki na Facebooku. Ponadto 10 kwietnia w SGH odbędzie się dzień promocyjny konferencji z licznymi atrakcjami: poczęstunkiem, konkursami, stoiskami partnerów merytorycznych wydarzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing