Podczas eventu Big Milk #JOYO Party oprócz możliwości oddania skoku z 6-cio metrowej skoczni, konkursów i 10 tysięcy darmowych Big Milków na uczestników czekali także polscy influencerzy – skoczek narciarski Piotr Żyła, youtuberzy Blowek i Stuu Games, bloger Wielmożny Igor, zwyciężczyni czwartej edycji Top Model Polska – Osi Ugonoh i Mister Polski 2014 – Rafał Maślak. W ciągu całego dnia na evencie pojawiło się około 1000 osób i oddano ok. 500 skoków.
Event był jednym z elementów zintegrowanej kampanii Big Milk #JOYO w ramach, której powstało już 9 spotów internetowych oraz aktywacja na Snapchacie do której, zaangażowani zostali – Banshee, Lisie Piekło, Ravgor, Blowek, Stuu, Olciiak, Marcin Dubiel, Cyber Marian, Skkf, i Hej Łobuzy.
Zobacz również
Za koncepcję i realizację eventu oraz całej kampanii #JOYO odpowiadała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell