Kampanią Durex Intense marka zachęca do wykorzystania okazji, jaką są Walentynki, aby zbliżyć się do siebie i ponownie wzbudzić gorące uczucia w związku. Marka we współpracy z polskimi projektantami przygotowała limitowane zestawy, które mają pomóc w podarowaniu parom niezapomnianych doznań, nie tylko 14 lutego. Tematy związane z seksem to dla części społeczeństwa nadal tabu, o którym ciężko jest rozmawiać, a tym bardziej przyznać, że czegoś nam w tej sferze brakuje. Durex po raz kolejny chce to tabu przełamać. Dlaczego? Bo milczenie na temat problemów tylko je pogłębia, a jakość związku na tym cierpi. Zbliżające się Walentynki to okazja do wprowadzenia zmian oraz spróbowania czegoś nowego. Czegoś, co zaskoczy, a także pozwoli odkryć nieznane dotąd potrzeby i oczekiwania.
Kampania Durex Intense to kontynuacja strategii marki rozpoczętej w 2019 roku, wprowadzającej markę w świat life-style. Jest to już kolejny projekt, jaki Durex realizuje wspólnie z agencją Big Picture. Wcześniej agencja realizowała działania w ramach projektu zaangażowania społecznego marki – Durex (RED), a także platformy wizerunkowej Durex Gorące Letnie Noce.
Zobacz również
Po stronie Big Picture za komunikację Durex odpowiadać będzie Monika Roth, PR consultant z zespołu lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak. Współpraca została nawiązana na czas trwania kampanii.