Big Picture poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Durex Intense

Zespół brand PR agencji Big Picture poprowadzi komunikację public relations dla marki Durex przy najnowszej, walentynkowej kampanii Durex Intense. Agencja będzie odpowiedzialna za realizację działań z zakresu biura prasowego oraz współpracę z mediami.
O autorze
1 min czytania 2020-02-13

Kampanią Durex Intense marka zachęca do wykorzystania okazji, jaką są Walentynki, aby zbliżyć się do siebie i ponownie wzbudzić gorące uczucia w związku. Marka we współpracy z polskimi projektantami przygotowała limitowane zestawy, które mają pomóc w podarowaniu parom niezapomnianych doznań, nie tylko 14 lutego. Tematy związane z seksem to dla części społeczeństwa nadal tabu, o którym ciężko jest rozmawiać, a tym bardziej przyznać, że czegoś nam w tej sferze brakuje. Durex po raz kolejny chce to tabu przełamać. Dlaczego? Bo milczenie na temat problemów tylko je pogłębia, a jakość związku na tym cierpi. Zbliżające się Walentynki to okazja do wprowadzenia zmian oraz spróbowania czegoś nowego. Czegoś, co zaskoczy, a także pozwoli odkryć nieznane dotąd potrzeby i oczekiwania.

Kampania Durex Intense to kontynuacja strategii marki rozpoczętej w 2019 roku, wprowadzającej markę w świat life-style. Jest to już kolejny projekt, jaki Durex realizuje wspólnie z agencją Big Picture. Wcześniej agencja realizowała działania w ramach projektu zaangażowania społecznego marki – Durex (RED), a także platformy wizerunkowej Durex Gorące Letnie Noce.

Po stronie Big Picture za komunikację Durex odpowiadać będzie Monika Roth, PR consultant z zespołu lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak. Współpraca została nawiązana na czas trwania kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj