Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Big Picture wspiera strategicznie komunikację Elektrowni Powiśle

We wrześniu Big Picture nawiązało współpracę z Elektrownią Powiśle. Kooperacja poprzedzona była szeroki audytem komunikacyjnym i obejmuje doradztwo strategiczne w obszarze działań PR i wizerunkowych.
O autorze
1 min czytania 2020-12-08

Elektrownia Powiśle powstała w wyniku rewitalizacji zabytkowego obiektu przemysłowego z 1904 roku, zaopatrującego w energię m.in. Pałac Kultury i Nauki. W jej klimatycznych ceglanych murach znajduje się ponad 100 sklepów i restauracji, prężnie działający i modny wśród warszawiaków Food Hall z autorskimi lokalami gastronomicznymi oraz pierwsza w Polsce strefa Beauty Hall, w której można skorzystać z ponad 300 usług pielęgnacyjnych i relaksacyjnych przez 7 dni w tygodniu. Pomiędzy budynkami Elektrowni znajdują się 3 place, wykorzystywane do organizacji licznych wydarzeń.

Współpraca pomiędzy Elektrownią Powiśle a agencją Big Picture została nawiązana w wyniku rekomendacji. W pierwszym etapie obejmowała opracowanie całościowego audytu komunikacyjnego oraz wypracowanie strategii PR zawierającej takie obszary jak: media relations, influencer relations, doradztwo w zakresie doboru partnerów oraz eventów.

Jednym z kluczowych elementów, jaki zadecydował o wyborze agencji było doświadczenie zespołu, który realizował takie projekty jak Art&Fashion Forum w Starym Browarze, czy komunikacja otwarć przestrzeni handlowych Europejski Boutiques i HE Concept Store w Hotelu Europejskim.

Obecnie do zadań agencji należy prowadzenie komunikacji świątecznych działań Elektrownii Powiśle w mediach oraz opracowywanie bieżących rekomendacji kreatywnych. Big Picture wspiera także komunikację strefy Beauty Hall poprzez działania media relacyjne oraz influencerskie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strony nie informują na jaki okres nawiązana została współpraca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing