Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Big Picture wzmacnia dział Lifestyle – dwa awanse w zespole

Z początkiem listopada 2023 roku Aleksandra Kołakowska oraz Katarzyna Rodzoch awansowały na stanowiska Senior PR Consultantek. Objęcie nowych funkcji związane jest z planami utrzymania dynamicznego rozwoju praktyki lifestyle w Big Picture.
O autorze
1 min czytania 2023-11-14

fot. Materiały Prasowe Big Picture

Aleksandra i Katarzyna to konsultantki z bogatym doświadczeniem w komunikacji lifestyle’owej. Specjalizują się w tworzeniu strategii oraz realizacji kampanii zintegrowanych, wspierających cele biznesowe, a także napędzających rozwój marek. Do tej pory zajmowały się zarówno tworzeniem od podstaw wizerunku lokalnych brandów, jak i miały okazję implementować globalne strategie na polski rynek.

Aleksandra Kołakowska w Big Picture pracuje od stycznia 2021 roku. W agencji zajmuje się kompleksową obsługą PR projektów brandowych – głównie dla liderów branży FMCG, w tym marek wrażliwych. Koordynowała działania m.in. dla: Coca-Cola, Herbapol-Lublin S.A., Oatly, czy Super Menu. Zajmowała się także realizacją projektów dla marek alkoholowych z portfolio William Grants and Sons (The Balvenie, Glenfiddich, Monkey Shoulder, Hendrick’s Gin), CEDC (Campari), czy Brown-Forman (Finlandia Vodka). Współtworzyła i egzekwowała strategie dla Elektrowni Powiśle, Panasonic i Technics oraz marki Rituals Cosmetics w związku z jej wejściem na polski rynek. W ostatnim czasie odpowiadała także za komunikację otwarcia gdańskiej restauracji White Marlin.

W branży PR od 2013 roku. W 2020 pełniła funkcję rzeczniczki prasowej Galerii Mokotów oraz Galerii Wileńskiej. Wcześniej pracowała m.in. dla marek Prosto Label, Levi’s, Jack Daniel’s Tennessee Whiskey, Bosch Professional, Avalon Extreme czy Westfield Arkadia. Wieloletnie doświadczenie składające się na pracę po stronie agencji, klienta oraz redakcji, pozwala jej tworzyć strategię oraz budować konteksty komunikacyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb marek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Katarzyna Rodzoch ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży. Z Big Picture związana jest od czerwca 2022 roku. W agencji odpowiada głównie za PR produktowy największych marek konsumenckich takich jak: Garnier, Jack Wolfskin, Tubądzin itd. Realizowała też działania dla love brandów z portfolio Mondelez Polska (Milka, Oreo), koordynowała działania dla marek wrażliwych takich jak: Durex, Grant’s czy Tullamore D.E.W., a także odpowiadała za komunikację warszawskiej restauracji La Luce. Wcześniej przez kilka lat prowadziła działania z zakresu media relations oraz tworzyła strategie komunikacji dla marek fashion – zarówno polskich, jak i zagranicznych brandów, m.in. Liu Jo, Ecco, Intimissimi/Calzedonia, Solar czy Gino Rossi. Dbała także o wzrost świadomości i widoczności dla branży beauty, realizując projekty dla The Body Shop, Oriflame, Embryolisse czy Oio Lab. Współpracowała także z sektorem FMCG, uczestnicząc i prowadząc projekty dla Żywiec Zdrój i Bracia Sadownicy.

Aleksandra i Katarzyna są członkiniami zespołu Lifestyle zarządzanego przez Karolinę Pękalską oraz Monikę Roth-Jaczynowską, które w agencji pełnią funkcję Head of Lifestyle Communications.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się