Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Billboardy 3D z ogromną wtyczką od ADV Experience dla Energa

Energa w jesiennej kampanii promocyjnej w największych miastach Polski wykorzystała billboardy 3D z ogromną wtyczką, która podłączona do prądu po zmroku oświetlała logotyp marki.
O autorze
0 min czytania 2012-12-03

150 kompletów elementów przestrzennych: gniazdko, wtyczka oraz kabel zakończony zasilaną lampą imitującą latarnie uliczne do billboardów dla firmy Energa przygotowała agencja ADV Experience.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj