TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Billborad na plecach? Torba z reklamy? A może nerka z recyclingu? Z ING to możliwe

Bank ING przerobił już 4700 m2 wielkoformatowych reklam na atrakcyjne EKO gadżety – torby, plecaki, nerki i laptopówki.
O autorze
1 min czytania 2019-08-23

– Od dłuższego czasu nie utylizujemy już naszych reklam wielkoformatowych, ale przerabiamy je na atrakcyjne eko gadżety. Tym samym nasze reklamy dostają nowe życie a my mamy realny wpływ na otaczające nas środowisko. Ze skazanych na zaleganie na wysypiskach odpadów powstają estetyczne i użyteczne rzeczy. Zachęcamy „Noś się EKO bo to w dobrym stylu – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.

Idea przerabiania siatek wielkoformatowych na torby zakupowe powstała przy akcji „Moje miasto”, w 2017 roku, w której zaproszeni przez bank artyści prezentowali to, co w ich mieście jest dla nich bliskie i wyjątkowe. Powstało sześć subiektywnych, unikatowych, prac przedstawiających: Katowice, Warszawę, Białystok, Gdańsk, Gdynię i Sopot. Prace zostały zaprezentowane mieszkańcom na siatkach wielkoformatowych zlokalizowanych w centrach miast.

Po zakończeniu akcji bank przerobił te siatki na torby zakupowe i rozdał klientom w oddziałach. Skala zainteresowania była ogromna i wszystkie wyprodukowane torby rozeszły się w szaleńczym tempie. Obecnie na EKO gadżety bank przerabia również inne wielkoformatowe reklamy. W sumie powstało już 7400 sztuk toreb, plecaków, nerek i etui na laptopy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj