TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Bitwa o Empik”: Marka w humorystyczny sposób komentuje zamieszki podczas Marszu Niepodległości

„Bitwa o Empik”: Marka w humorystyczny sposób komentuje zamieszki podczas Marszu Niepodległości
Podczas odbywającego się w Warszawie 11 listopada br. Marszu Niepodległości, nieopodal pewnego sklepu marki Empik doszło do starcia między chuliganami a warszawską policją. Sieć skomentowała to w humorystyczny sposób.
O autorze
1 min czytania 2020-11-12

Z okazji Narodowego Święta Niepodległości jak co roku w Warszawie odbył się Marsz Niepodległości. W pewnym momencie, przy wejściu do sklepu marki Empik przy ulicy Nowy Świat doszło do poważnego starcia między chuliganami a warszawską policją. Zdjęcia oraz nagrania ze zdarzenia szybko obiegły media społecznościowe, a z uwagi na to, że całość wyglądała naprawdę groźnie, internauci nadali zajściu nazwę „Bitwa o Empik”.

Sama marka postanowiła nie pozostać obojętna na starcie, do którego doszło przy jednym z jej sklepów. Na facebookowym profilu empik bilety pojawił się post, w którym sieć w humorystyczny sposób skomentowała całe zajście.

„Drodzy Panowie! My też tęsknimy za koncertami i chcielibyśmy jak najszybciej znaleźć się pod sceną. Dlatego sugerujemy łatwiejszy i bezstresowy sposób zakupu biletów. Bezpośrednio na www.empikbilety.pl” – napisała marka w „oświadczeniu”.

Nie trzeba chyba dodawać, że reakcja marki podbiła serca internautów i była jedynym miłym akcentem dotyczącym wczorajszego zdarzenia podczas Marszu Niepodległości.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Pandemia koronawirusa w znacznym stopniu wpłynęła na branżę rozrywkową – czy rozwiązaniem problemu może być przeniesienie tradycyjnych wydarzeń do online’u? Jakie są tego zalety, a jakie wady? Na ten temat rozmawiamy z Marcinem Maćkiewiczem, managerem działu eventów w Empiku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się