Biuro Podróży Reklamy będzie odpowiedzialne za opracowanie strategii komunikacyjnej, realizację usług graficznych oraz web developerskich, opracowanie koncepcji aktywacji oraz przygotowanie strategii mediowej dla tego internetowego sklepu specjalizującego się w sprzedaży elektroniki użytkowej, sprzętu AGD, sprzętu i akcesoriów fotograficznych, zabawek oraz sprzętu i narzędzi ogrodowych.
Umowa została podpisana na rok. Pierwsze działania w ramach startującej właśnie współpracy będą miały miejsce jeszcze w lipcu.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Opiekę nad projektem po stronie klienta sprawuje Piotr Marszałkowski, UX/ Marketing, natomiast po stronie agencji Robert Sosnowski, Managing Director, Agata Lenartowicz, Project Manager oraz Kamila Abram, Junior Project Manager.