Umowa została podpisana na rok – współpraca rozpoczęła się w grudniu 2017 i potrwa przez cały rok 2018. Biuro Podróży Reklamy zajmie się m.in. opracowaniem i implementacją strategii komunikacyjnej i mediowej marki Rockstar w digitalu, obsługą kanałów social mediowych oraz realizacją dedykowanych akcji reklamowych i aktywacji digitalowych. Komunikacja będzie związana z rozwijaniem niedawno wprowadzonego przez markę Rockstar formatu międzynarodowego „Party like a Rockstar“.
Do zadań agencji należeć będzie także tworzenie kreacji statycznych i wideo.
Zobacz również
Marka Rockstar Energy Drink powstała w 1998 r. w Stanach Zdjednoczonych. Dostępna jest obecnie w 25 krajach na świecie, oferując aż 21 różnych wariantów swojego napoju. Na polskim rynku napój energetyzujący Rockstar jest obecny od 2012 r.
Rockstar Energy Drink jest marką silnie zakorzenioną w obszarze sportów ekstremalnych, współpracuje z topowymi zawodnikami uprawiającymi tego typu dyscypliny. Jej motto brzmi: „Party like a Rockstar”, co ma oddawać charakter brandu kierowanego do aktywnych konsumentów nieustannie poszukujących nowych bodźców i energii do intensywnego życia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]