Zrzeszeni w sieci TalentMedia twórcy i ich treści będą częścią platformy Polsat Media AdTube, która powstała w kwietniu 2017 roku. Polsat Media będzie jednocześnie wyłącznym reprezentantem TalentMedia we współpracy z domami mediowymi.
Już od stycznia 2018 roku, w ramach partnerstwa dostępna będzie kompleksowa oferta produktów mediowych dla reklamodawców oparta o 74 kanały TalentMedia mające łącznie ponad 16.6 miliona subskrybentów i średniomiesięczny watchtime na poziomie 451 milionów minut. TalentMedia jest spółką zależną Mediacap S.A.
Zobacz również
– Jest to dla nas niezwykle ważne i strategiczne partnerstwo, które daje nam nowe pole w zakresie promocji twórców i ich kanałów w ramach platformy Polsat Media AdTube.
TalentMedia ma duże doświadczenie w kompleksowym przygotowaniu i prowadzeniu kampanii z udziałem influencerów. Do oferty Polsat Media AdTube wnosimy nie tylko know- how, ale też ogromne portfolio zrzeszonych w naszej sieci popularnych YouTuberów. Polsat
Media współpracując z nami zyska możliwość tworzenia unikalnych i innowacyjnych produktów oraz szeroką ofertę online branded content najwyższej jakości – komentuje Krystian Botko, CEO agencji TalentMedia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Umowa z TalentMedia to istotny krok w rozwoju platformy Polsat Media AdTube. Dzięki wsparciu influencerów zrzeszonych w TalentMedia, Polsat Media będzie mogło zaoferować pełne spektrum usług branded content – dodał Stanisław Janowski, managing director Polsat Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
TalentMedia będzie jedynym MCN na platformie Polsat Media AdTube.