Biuro w zasięgu ręki

Firma farmaceutyczna AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o. zajmuje trzy piętra w biurowcu „Postępu 14” na warszawskim Mokotowie. Ważnym elementem aranżacji siedziby o tak dużej powierzchni był czytelny system informacji wizualnej. Projekt i wykonanie oznaczeń nawigacyjnych powierzono...
O autorze
1 min czytania 2016-08-11

…doświadczonemu zespołowi Advertis.

W proces tworzenia nowej aranżacji biura od samego początku zaangażowani byli pracownicy AstraZeneca. Zespół projektowy zajmujący się przeprowadzką po stronie AstraZeneca położył nacisk na to, by stworzyć miejsce, w którym wszyscy będą czuć się dobrze, które zmienia się nie tylko na oczach pracowników, lecz także z ich udziałem. Autorem projektu wnętrz jest pracownia architektoniczna Massive Design.

Każdemu z pięter przyporządkowana została nazwa, która stanowi motyw przewodni identyfikacji wizualnej. Piktogramy symbolizujące krajobrazy nadmorskie, górskie i mazurskie umieszczone zostały na okleinach drzwi na każdym z pięter.

Wykonaliśmy łącznie ponad 250 sztuk oznaczeń, w tym prawie 60 sztuk podwieszanych tablic informujących o nazwach działów i rodzajach pomieszczeń. Pozostałe nośniki pełnią funkcje nawigacyjne – wskazują kierunek do poszczególnych części biura – mówi Paweł Gardasiewicz, Przewodniczący Rady Nadzorczej Advertis.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nośniki informacji wizualnej utrzymane są w ciepłych kolorach dopasowanych do mebli oraz fototapet pokrywających ściany. Dodatkowo w eksponowanych punktach ciągów komunikacyjnych umieszczone zostały tablice z planem biura. Ta sama mapa prezentująca układ pomieszczeń zawarta została w specjalnej aplikacji mobilnej utworzonej przez zespół Advertis. Dzięki temu rozwiązaniu każdy pracownik ma w zasięgu ręki dostęp do układu pomieszczeń i w dowolnej chwili może z poziomu telefonu sprawdzić najkorzystniejszą ścieżkę do konkretnego działu.

Przestrzeń jest oswojona i doskonale odpowiada naszym potrzebom, co przekłada się na jakość współpracy i atmosferę w zespole – mówi Anna Dukaczewska, jeden z pracowników AZ zaangażowanych w projekt przygotowania wystroju biura.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Układ przestrzeni oraz jej adekwatne oznakowanie to elementy, które zdecydowanie ułatwiają komunikację w biurze. Warto zatem pamiętać o detalach, a samych pracowników angażować w proces tego typu zmian.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się