TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Biznes z Łodzi pozdrawia całą Polskę

We wrześniu Łódź będzie promowała biznes i inwestycje na niemal 400 nośnikach w największych miastach w Polsce. W dużych stacjach telewizyjnych zobaczymy spot promocyjny, w którym wystąpili pracownicy łódzkich firm. Autorem koncepcji kampanii oraz spotów jest agencja MOSQI.TO.
O autorze
1 min czytania 2014-09-02

„Łódź Pozdrawia” jest największą kampanią, jaką zrealizował UMŁ. Od maja do października w całej Polsce można oglądać billboardy z charakterystycznymi hasłami z motywem pozdrawiania i blendami w kolorach Łodzi: żółtej, różowej, niebieskiej i czarnej. W maju odbyła się premiera pierwszego spotu. Zagrali w nim wyłonieni w drodze castingu łodzianie w różnym wieku.

Fabryki pomysłów z Łodzi pozdrawiają

1 września rusza czwarta odsłona kampanii – „Łódź Gospodarcza”. W całej Polsce pojawi się niemal 400 kreacji na billboardach i citylightach. Wśród haseł zobaczymy: „Fabryki pomysłów z Łodzi pozdrawiają drapacze chmur z Warszawy”, „Wolne wieczory z Łodzi pozdrawiają nadgodziny przy biurku”, „Otwartość na biznes z Łodzi pozdrawia open space z Krakowa” czy „Kierowniczki z Łodzi pozdrawiają weekendy w pracy”.

– „Łódź Gospodarcza” ma pokazać ogromną zmianę, która dokonała się w Łodzi w ciągu ostatnich lat. Przyciągamy coraz więcej inwestorów, sektory IT, BPO czy usługi transportowe rozwijają się niezwykle dynamicznie, powstaje wiele nowych miejsc pracy i kierunki studiów. Z tą odsłoną kampanii pojawimy się nie tylko w TV czy na outdoorze, ale także na wrześniowych targach – mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi, odpowiedzialny za całość kampanii.

– W „Łodzi Gospodarczej” hasła nadal w lekki i zapadający w pamięć sposób mają pokazywać atuty Łodzi. Ale to nie wszystko. Przygotowaliśmy także „łódzkie fiszki”, w których w oryginalny sposób pokazujemy Łódź w liczbach: ilość uczelni, ilość firm w poszczególnych sektorach gospodarczych, ale także jakość życia, tereny zielone, transport publiczny. W tej samej konwencji stworzyliśmy scenariusz spotu biznesowego, który już od dziś można oglądać w TV oraz w kanale YouTube Łodzi oraz MOSQI.TO – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca MOSQI.TO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spotted: Łódź

W stacjach Telewizji Polskiej iTVNu pojawią się spoty, w których wystąpili pracownicy łódzkich i zagranicznych firm. Tłem są wnętrza zarówno biurowców i siedzib korporacji, jak i przestrzeni biznesów kreatywnych – zrewitalizowanych wnętrz charakterystycznych, łódzkich fabryk.

Kampania „Łódź Pozdrawia” ruszyła w maju tego roku i potrwa do końca października. Billboardy zobaczymy w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, na Śląsku i w Łodzi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spoty
Scenariusz: MOSQI.TO
Reżyseria: Piotr Szczepański
Muzyka: L.Stadt
Produkcja: Anagram Film

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spoty ukażą się we wrześniu w telewizji:
TVN, TVN 24, TVN Biznes, TVP 1 i 2.

Wartość wrześniowej odsłony kampanii „Łódź pozdrawia”:1731150,00 zł brutto