Biżuteria Forget-me-Not z agencją PR

Prestiżowa marka biżuterii FORGET-me-NOT wybrała agencję PR, z którą przeprowadzi jesienną kampanię wizerunkową. FACE IT! zajmuje się obsługą public relations, akcjami specjalnymi oraz organizacją eventów. Projekt prowadzi Dorota Steliga – Account Director.
O autorze
1 min czytania 2016-10-11

Agencję wybrano w drodze rekomendacji, umowę podpisano na 3 miesiące. 

Agencja zajmie się promocją biżuterii z serii „PECUNIA”, której charakterystycznym elementem są autentyczne monety z minionych wieków (XV-XX w.), pochodzące ze zbiorów numizmatycznych. Każdy z naszyjników, bransolet i pierścionków wchodzących w skład kolekcji. Jest wykonany ręcznie i unikalny. Wszystkie wykonane są z metali szlachetnych (srebro 925 lub 14-karatowe złoto) z użyciem kamieni szlachetnych i półszlachetnych. Każdy wyrób posiada certyfikat autentyczności i własny numer katalogowy, pod którym znajduje się jego opis oraz nazwisko projektanta-jubilera. 

Przez wieki biżuteria traktowana była jako majątek rodzinny. Dziś w oczach wielu osób jej wartość się zdeprecjonowała – przeważa masowa produkcja, jakość pozostawia wiele do życzenia, brakuje pomysłów na oryginalny design. Założeniem i misją marki FORGET-me-NOT jest powrót do tradycji. Oferujemy biżuterię unikatową, która będzie przekazywana z pokolenia na pokolenie. Kolekcja PECUNIA to nie tylko gotowe wyroby – naszyjniki, bransolety czy pierścionki. Wykonujemy również biżuterię na indywidualne zamówienie – mówi Dorota Wróblewska, właścicielka FORGET-me-NOT.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj