Agencję wybrano w drodze rekomendacji, umowę podpisano na 3 miesiące.
Agencja zajmie się promocją biżuterii z serii „PECUNIA”, której charakterystycznym elementem są autentyczne monety z minionych wieków (XV-XX w.), pochodzące ze zbiorów numizmatycznych. Każdy z naszyjników, bransolet i pierścionków wchodzących w skład kolekcji. Jest wykonany ręcznie i unikalny. Wszystkie wykonane są z metali szlachetnych (srebro 925 lub 14-karatowe złoto) z użyciem kamieni szlachetnych i półszlachetnych. Każdy wyrób posiada certyfikat autentyczności i własny numer katalogowy, pod którym znajduje się jego opis oraz nazwisko projektanta-jubilera.
Zobacz również
– Przez wieki biżuteria traktowana była jako majątek rodzinny. Dziś w oczach wielu osób jej wartość się zdeprecjonowała – przeważa masowa produkcja, jakość pozostawia wiele do życzenia, brakuje pomysłów na oryginalny design. Założeniem i misją marki FORGET-me-NOT jest powrót do tradycji. Oferujemy biżuterię unikatową, która będzie przekazywana z pokolenia na pokolenie. Kolekcja PECUNIA to nie tylko gotowe wyroby – naszyjniki, bransolety czy pierścionki. Wykonujemy również biżuterię na indywidualne zamówienie – mówi Dorota Wróblewska, właścicielka FORGET-me-NOT.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach