W ostatni weekend polscy skoczkowie wystartowali w konkursie Pucharu Świata w Niżnym Tagile z reklamą producenta z Rabki-Zdroju, a w TVP podczas transmisji skoków mogliśmy zobaczyć bilbordy z życzeniami świątecznymi od producenta systemów rynnowych KROP.
– Nasze zaangażowanie w skoki narciarskie ma szczególny wymiar. W tej dyscyplinie Polska jest krajem mistrzów. Kamila Stocha, Piotra Żyły, Dawida Kubackiego czy Macieja Kota nie trzeba nikomu przedstawiać. Sezon zimowy od lat należy zdecydowanie do nich. Całe pokolenia spotykają się przed ekranem telewizorów, by współdzielić sportowe emocje. Takie momenty są nam szczególnie bliskie. Trzeba przyznać również, że Kadra A dostarcza Polakom najbardziej pozytywnych doświadczeń – komentuje Renata Skawska, współwłaścicielka firmy.
Zobacz również
– Bardzo cieszymy się z podjęcia współpracy z nowym partnerem. Firma Blachotrapez przez najbliższy sezon będzie wspierała naszych skoczków w drodze po najwyższe cele. Dla nas jest to kolejny krok do tego, aby zapewnić naszym reprezentacjom w skokach narciarskich wszystko to, czego potrzebują. Natomiast dla naszego nowego Partnera jest to kolejna szansa na promocję własnej marki poprzez sport, a skoki narciarskie są przecież jedną z najpopularniejszych dyscyplin w Polsce. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że zarówno dla polskich skoków narciarskich, jak i dla firmy Blachotrapez, rozpoczęta współpraca przyniesie wiele korzyści – podkreśla Apoloniusz Tajner, prezes Polskiego Związku Narciarskiego.
– Sport jest wyrazistym elementem długofalowej strategii marketingowej Grupy Blachotrapez. Od lat wspieramy polskich sportowców w ich uczciwej rywalizacji na arenach całego świata. Stawiamy na profesjonalistów, takich jak obrońca Kamil Glik i piłkarze Reprezentacji Polski, Wspieramy również młode talenty – młodzików z Piłkarskiej Akademii Wierchy Rabka oraz siatkarki SMS Dalin Myślenice. W sportach zimowych patronujemy lokalnej drużynie hokejowej Podhale Nowy Targ. W ten sposób wspieramy ważne idee, nie tylko biznesowe, ale również społeczne: pasje naszych pracowników, kontrahentów i klientów – wyjaśniał Rafał Michalski, prezes Zarządu Grupy Kapitałowej Blachotrapez.
W ramach umowy z Polskim Związkiem Narciarskim Blachotrapez, jako jedyny producent w branży pokryć dachowych i rynien, w swoich działaniach marketingowych może posługiwać się tytułem oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich oraz specjalnym logotypem kompozytowym. Firma w swoich działaniach będzie wykorzystywać wizerunek zawodników w strojach reprezentacyjnych. Znak marki będzie widoczny na nogawce kombinezonów wszystkich skoczków reprezentacji podczas oficjalnych zawodów. Nie zabraknie również konkursów, w których klienci będą mogli wygrać bilety i inne atrakcyjne nagrody związane z tą współpracą.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing