Bukmacher namówił swoje gwiazdy do zaprezentowania w świątecznym spocie dużej dawki autoironii. Jerzy Dudek nie potrafi złapać w ręce choinkowej bombki, a Jan Błachowicz przyznaje z rozbrajającą szczerością że zgubił pas. Scena z kapitanem Ruchu Chorzów Tomaszem Foszmańczykiem, nawiązuje z kolei do jednego z najbardziej emocjonalnych i kontrowersyjnych wywiadów w historii polskiej piłki nożnej.
Superbet dzięki tej produkcji wyraża siebie i podkreśla jaki był dla firmy i klientów bukmachera mijający rok 2021. Życzenia nawiązują do wspólnego dbania o dobrą atmosferę, codziennego uśmiechu i wzajemnego wsparcia w dobrych i gorszych momentach. Superbet w obszarze działań marketingowych może 2021 rok zaliczyć do obfitujących w te najlepsze chwile. Marka należała do najintensywniej działających w polskich mediach podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej, dostarczyła swoim użytkownikom emocji dzięki kolejnym edycjom gier Super Game oraz przyzwyczaiła do stałej obecności w przestrzeni publicznej dzięki kampaniom telewizyjnym, digitalowym i outdoorowym.
Zobacz również
Spot świąteczny jest miłym zakończeniem tego intensywnego i udanego dla Superbet roku. Chcieliśmy przy tej okazji sprawić, że odbiorcy produkcji zwyczajnie się uśmiechną. Nie jest to trudne widząc swoich idoli w niecodziennej, świątecznej konwencji i z dystansem do siebie samych. W ten sposób życzymy wszystkim Super Świąt, niezależnie od poziomu zainteresowania sportem i zakładami sportowymi – powiedziała Katarzyna Gawlik, Marketing Manager Superbet w Polsce.
Spot został opublikowany w kanałach social media Superbet. Autorem scenariusza jest Rafał Żurowski, właściciel agencji kreatywnej The Owners. Odpowiadał on również za produkcję z asystą Łukasza Kłosińskiego oraz reżyserię z asystą Mateusza Małkowskiego. Zdjęcia i montaż autorstwa Karola Strupiechowskiego i Bartosza Paciorka.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach