Black Friday to ściema, za którą bierze się UE, a InPost tworzy biznesowe imperium (podcast)

Black Friday to ściema, za którą bierze się UE, a InPost tworzy biznesowe imperium (podcast)
Black Friday w Polsce nie działa, Sokół wydaje nowy album, Rafał Brzoska buduje wielkie imperium, a wrocławianie chcą stworzyć klona-androida. Wojtek Walczak i Damian Jemioło rozmawiają o tym, co nowego w świecie marketingu i biznesu.
O autorze
1 min czytania 2021-11-26

Black Friday w Polsce to ściema

Według Picodi.com tylko 40% polskich konsumentów wzięło udział w wielkich promocjach na Black Friday w 2020 r. W tym roku udział deklaruje jeszcze mniej klientów, bo zaledwie 33%. Wszystko to ze względu na to, że promocje często są… złudne. Unia Europejska wprowadza nową dyrektywę, która m.in. ograniczy praktyki sztucznego pompowania cen przed takimi wydarzeniami.

Sokół i NIC

Wojciech Sokołowski wypuszcza nowy krążek – NIC. Z tej okazji zorganizował imprezę w BWA w Warszawie i w Charlie Bar. Sokół zaprosił na nią m.in. Matę, Margaret, Rafała Masnego, Izu Ugonoha czy Wojtka Łozowskiego. Punktem kulminacyjnym było odpalenie neonu NIC na dachu hotelu MDM.

InPost buduje imperium

Firma Rafała Brzoski bardzo mocno się rozwija i zagospodarowuje kolejne segmenty rynku. Teraz InPost chce, aby jego paczkomaty przyjmowały elektrośmieci, a także, aby stanęły przy nich ładowarki do samochodów elektrycznych. Ponadto planuje stworzyć własny system płatności – InPost Pay. Czy to wszystko podyktowane jest konkurencją z Allegro?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chcą stworzyć „ludzkiego klona”

Startup z wrocławskim rodowodem – Clone Incorporeted chce stworzyć androida, który będzie doskonale naśladować ludzką motorykę. Spółka pracuje obecnie nad robotyczną ręką, która już teraz działa jak jej organiczny odpowiednik. Czy mamy swój odpowiednik Boston Dynamics? O tym dowiesz się w najnowszym odcinku Marketing Przegadany.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się