Samolot należący do Polskich Linii Lotniczych LOT będzie pod marką BLACK obsługiwał pasażerów podróżujących na trasach europejskich. Jest to element unikatowej kampanii marketingowej, zapowiadającej ekspansję zagraniczną napoju energetycznego BLACK Energy, należącego do Grupy FoodCare.
Po obu stronach na kadłubie Embraera 175 widnieje logo marki, zaś na „ogonie” widoczna jest podobizna ambasadora BLACK i jednego z najbardziej znanych sportowców na świecie – Mike’a Tysona. Samolot, który był brandowany w nocy z soboty na niedzielę, już 23 czerwca wzbił się po raz pierwszy w przestworza. Siatka lotów BLACK JET jest niezwykle napięta. W niedzielę o godz. 11:50 samolot wystartował z Warszawy do Mińska, a o 15:55 odleciał do Monachium.
Zobacz również
Na poniedziałek i wtorek (24-25 czerwca) ma zaplanowane loty do: Sztokholmu, Nicei, Amsterdamu, Frankfurtu i Genewy. BLACK JET będzie regularnym samolotem rejsowym Polskich Linii Lotniczych LOT, latającym na europejskich trasach.
– BLACK Energy Drink jest marką globalną, która stale rozszerza dystrybucję i buduje silną pozycję na kolejnych rynkach zagranicznych. Wybierając wyłącznie niestandardowe rozwiązania, BLACK zaskakuje i po raz kolejny wymyka się konwencji. Imponujący branding BLACK JET’a to także symboliczna zapowiedź intensywnej ekspansji zagranicznej naszej marki m.in. na amerykańskim rynku – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Rejs BLACK JET’em będą mogli odbyć również fani marki BLACK Energy Drink. Niebawem wystartuje wyjątkowy konkurs dla konsumentów, w którym do wygrania będzie lot na egzotyczną wyspę sygnowanym marką BLACK Embraerem 175.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
BLACK JET, który zasilił flotę PLL LOT jest elementem trwającej właśnie kampanii marketingowej „BLACK JET – The Sky’s The Limit!”. W ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych wyświetlane są spoty z udziałem Mike’a Tysona, który wcielił się w rolę pilota. Odświeżone zostały także puszki napoju, na których widnieje obecnie logo BLACK JET. Realizowana jest również kampania OOH i szeroko zakrojone wsparcie online w postaci promocji nowych spotów oraz filmów viralowych i making-of z wizyty Mike’a Tysona w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing