Błażej pracuje w branży reklamowej od ponad 20 lat. Specjalizuje się w strategii komunikacji i budowaniu marek. W ostatnich latach szczególnie koncertuje się na działaniach związanych z innowacyjnym wykorzystaniem mediów w komunikacji i budowaniu marek w przestrzeni e-commerce. Doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach sieciowych grupy BBDO i Publicis Group, współtworzył Brand New Galaxy i startup mediowy E-contenta. Realizował projekty dla takich marek jak Mars, Netflix, Google, Telekomunikacja Polska czy Total. Jest wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego oraz jurorem konkursu Effie Awards.
– Współpracuję z Grupą Komunikacja Plus już od kilku miesięcy i przez ten czas miałem możliwość dokładnie się jej przyjrzeć, zarówno od strony procesów, jak i teamu. Nasze spółki mediowe: Proomni i Dodaj Media łączą dwie niezwykle ważne cechy: z jednej strony, wszechstronny zespół profesjonalistów z doświadczeniem w pracy na dużych zintegrowanych projektach dla międzynarodowych klientów. Drugą jest kultura startupu, w której wszyscy seniorzy pracują bezpośrednio z klientami, co przekłada się na szybkość i efektywność działania. W GK+ mamy 8 spółek wyspecjalizowanych w różnych obszarach komunikacji i marketingu, daje to ogromne możliwości prowadzenia kompleksowych działań dla klientów, reagowania na ich potrzeby i wyzwania biznesowe – mówi Błażej Soniewicki, CEO Proomni i Dodaj Media.
Zobacz również
Błażej stoi na czele zespołu liderów z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży marketingowej i mediowej. Wspierają go: Monika Modrzejewska, odpowiedzialna za digital media jako Head of Digital Marketing w Proomni (wcześniej m.in. w MullenLowe MediaHub Poland), Sylwia Burdziałowska, na czele zespołu e-commerce jako Account Director (wcześniej m.in. Pathfinder23), Łukasz Sadłek, prowadzący projekty mediowe 360 jako Client Service Director w Dodaj Media (wcześniej m.in. ZenithOptimedia), a także Grzegorz Trondowski, odpowiedzialny za rozwój biznesu (wcześniej m.in. Resolution (OMD Group), Value Media, Mr. Target w ramach Grupy SARE).
– Grupa Komunikacja Plus powstała w oparciu o PR, ale od kilku lat w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów, konsekwentnie rozwijamy naszą ofertę w kierunku dostarczania klientom zintegrowanych usług marketingowych w formule One-Stop-Shop, rozszerzając je o badania, kreację, digital i media. Ważną częścią naszej strategii rozwoju, równolegle do poszerzania portfolio obsługiwanych marek, jest pozyskiwanie kolejnych talentów z rynku, które umacniają naszą pozycję. W ostatnich latach dwukrotnie cieszyliśmy się tytułem największej pod względem przychodów polskiej, niezależnej grupy komunikacyjnej w rankingu magazynu Press. To dla nas zobowiązanie, wymagające ciągłego rozwoju w obszarze marketingu zintegrowanego – dodaje Tomasz Alberski, managing partner GK+.
Na poziomie Grupy, Błażej wykorzysta swoje doświadczenie do wspierania rozwoju kompetencji Komunikacji Plus w kontekście obsługi projektów zintegrowanych, rozszerzania siatki partnerstw branżowych oraz zwiększania aktywności GK+ w branży marketingowej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing