Blisko 1 mln widzów oglądało galę rozdania Fryderyków

Blisko 1 mln widzów oglądało galę rozdania Fryderyków
Prawie milion widzów obejrzało na antenach TVP transmisję Gali Muzyki Rozrywkowej Fryderyk Festiwal 2025, podczas której przedstawiono laureatów najważniejszych polskich nagród muzycznych – Fryderyków.
O autorze
1 min czytania 2025-04-07

Najważniejsze nagrody polskiej branży muzycznej po kilku latach przerwy wróciły do Telewizji Polskiej. W miniony weekend Telewizja Polska pokazała uroczystą galę rozdania Fryderyków, którą na antenach TVP i w Internecie oglądało prawie 1 mln widzów. W TVP2 galę obejrzało ponad 900 tys. osób. W serwisach internetowych: TVP VOD i TVP GO wydarzenie miało 38 tys. odtworzeń. W momencie najwyższej oglądalności transmisję w TVP2 zobaczyło ponad 1 mln widzów. 

Weekend w TVP

W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu w Telewizji Polskiej:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • na pierwszym miejscu znalazło się wydanie „19:30”, które w niedzielę, 6 kwietnia w TVP1, TVP Info i TVP Polonia oglądało ponad 1,8 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 14,3%, 
  • wysoko wśród programów weekendu znalazł się kolejny odcinek „Sanatorium miłości”, którym w niedzielę zainteresowało się prawie 1,5 mln widzów (udział 12,5%). 
  • odcinek „Zatoki szpiegów” w niedzielny wieczór w Jedynce śledziło ponad 1,4 mln widzów z udziałem na poziomie 10,7%,
  • z odcinka na odcinek rośnie widownia serialu „Krew z krwi”. 6. odcinek obejrzało w TVP1 prawie 850 tys. widzów, przy udziale 7%. Był to najliczniej oglądany odcinek od początku emisji trzeciej serii serialu,
  • „Pytanie dnia” było najchętniej oglądanym programem publicystycznym weekendu, niedzielne wydanie obejrzało łącznie na dwóch antenach prawie 1,4 mln widzów (w TVP1 – ponad 1,2 mln widzów, w TVP Info – prawie 130 tys. osób), łączny udział ukształtował się na poziomie 10,5%,
  • prawie przez cały tydzień, od wtorku do piątku „Pytanie na śniadanie” było najpopularniejszym programem w porannym paśmie i wygrało z konkurencją zarówno pod względem widowni, jak i udziałów w grupie 4+. Średnia widownia „PnŚ” w tych dniach kształtowała się na poziomie 319 tys. widzów, ze średnim udziałem na poziomie 8,1%. 

Dane: Nielsen Media

Słuchaj podcastu NowyMarketing