Blisko 13 000 dzieci obdarowanych w ramach akcji #FunkcjaDobroczynności marki Samsung

Blisko 13 000 dzieci otrzymało prezenty w ramach świątecznej kampanii #FunkcjaDobroczynności, zrealizowanej przez dział mobile marki Samsung. Łączna wartość pomocy udzielonej w ramach akcji to 2 miliony złotych.
O autorze
1 min czytania 2019-04-12

W ramach kampanii #FunkcjaDobroczynności, Samsung, wspierał dzieci z instytucjonalnych placówek opiekuńczo-wychowawczych (popularnie zwanych „domami dziecka”)  oraz dzieci z najuboższych zakątków świata w ramach akcji UNICEF Polska „Prezenty bez Pudła”. O charakterze pomocy zdecydować mogli konsumenci, którzy podczas trwania akcji (od 21 listopada do 26 grudnia 2018 roku) kupili smartfon marki Samsung.

Efektem kampanii jest 12 866 prezentów o łącznej wartości blisko 1 miliona złotych, które trafiły do potrzebujących dzieci. W ramach akcji obdarowano w sumie 686 instytucjonalnych placówek opiekuńczo – wychowawczych z całej Polski. Dzieci otrzymały m.in. (artykuły szkolne i papiernicze, akcesoria sportowe i do zabawy oraz takie rzeczy jak: ręczniki, pościel, koce, poduszki, kołdry). Dodatkowo, specjalnej pomocy w wysokości 1 miliona złotych udzielono także najbardziej potrzebującym dzieciom z ponad 31 krajów, w tym Zimbabwe, Mongolii, Czadu, Ugandy, Tanzanii czy Kambodży. Wśród produktów znalazły się zarówno przybory szkolne, podręczniki, zabawki, jak również ratujące życie saszetki ORS, koce czy tabletki uzdatniające wodę.

Wspólna akcja z UNICEF to jedna z wielu aktywności prospołecznych marki Samsung. Firma od wielu lat wspiera i organizuje inicjatywy skierowane, zarówno do dzieci, młodzieży, jak i seniorów, takie jak Mistrzowie Kodowania czy Edu Lab.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj