Największy przyrost możemy zaobserwować w przypadku agencji martech & e-commerce SalesTube (55 osób), hubu content-rollout TechNest (47 osób) oraz agencji mediowej Value Media (40 osób).
– Na rynku usług, na którym działamy, największą wartością są ludzie rozwijający naszą firmę. To z myślą o nich staramy się tworzyć najlepsze miejsce do pracy. Nasze wyniki pokazują, że mimo coraz bardziej wymagającego rynku, wciąż nam się to udaje. Przyciągamy talenty już nie tylko z branży mediowej, ale też consultingowej czy technologicznej, która jest znana jako najbardziej konkurencyjna na świecie – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.
Zobacz również
Od pewnego czasu Group One Media otwiera się też na najmłodszą grupę zawodową – Generację Z. Z początkiem września grupa zakończyła pilotażową edycję programu rozwojowy dla studentów ostatnich lat One School. Jego celem było dzielenie się wiedzą z osobami debiutującymi na rynku pracy i promocja spółek w środowisku akademickim. Program został przyjęty przez uczestników z dużym entuzjazmem – 100% ankietowanych wyraziło chęć podjęcia pracy w Group One.