Przewidziany zasięg akcji online i offline wyniesie 1,6 mln.
Do udziału w kampanii zaproszono dwa tysiące Ekspertek, w tym pięćdziesiąt blogerek. W akcji biorą udział kobiety w wieku 25-50 lat, które dbają o zdrowie i zwracają uwagę na skład produktów, po które sięgają. Głównym celem akcji jest poinformowanie konsumentek o nowych sokach Karotka Plus oraz zbudowanie świadomości marki w grupie docelowej.
Zobacz również
„Nowa Karotka Plus to unikatowa linia soków marchewkowo-owocowych, stworzona specjalnie dla kobiet. To więcej niż sok, to koktajl składników, które pomogą zadbać o siebie. Soki Fortuny jako jedyne na rynku łączą dwie wyjątkowe cechy: zawierają składniki funkcjonalne, takie jak zielona herbata, len czy aloes, a co równie istotne, są bez dodatku cukru” – mówi Monika Kolano – Wysokińska, dyrektor marketingu Agros Nova.
Ambasadorki otrzymały w paczkach dwanaście soków, w różnych wariantach smakowych oraz ulotki informacyjne, w których znajdują się wszystkie niezbędne informacje na temat soków funkcjonalnych Karotka Plus. W ramach kampanii Ekspertki będą testować soki oraz rekomendować je swoim znajomym. Dodatkowo kobiety będą dzielić się swoimi opiniami na temat produktu w social mediach.
Mechanika kampanii zakłada budowanie „buzzu” wokół produktu w świecie online oraz offline. Estymowany zasięg rekomendacji wyniesie 1,6 mln. Kampania rusza w kwietniu i potrwa 5 tygodni.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Działania marketingu rekomendacji są uzupełnieniem kampanii jaką firma Agros Nova, przygotowała dla Fortuna Karotka Plus. Kampania swoim zasięgiem objęła ATL, BTL oraz outdoor. Reklamy nowych produktów pojawiły się w prasie (m.in. Twój Styl, Newsweek, Wprost), Internecie (Onet, WP, Gazeta.pl) oraz w serwisach VOD (reklama telewizyjna w internecie).
Słuchaj podcastu NowyMarketing