Blogerki w niestandardowej promocji piekarników Electrolux

Trwa kampania promująca piekarniki parowe Electrolux CombiSteam DeLuxe. Kampanię realizują Performics, Zenith i NewCast należące do ZenithOptimedia Group.Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych, telewizji (stacje ogólnopolskie oraz stacje tematyczne) i prasie.
O autorze
0 min czytania 2013-08-12

Kampania w social media, za którą odpowiada Performics, obejmuje współpracę z popularnymi blogerkami (kulinarnymi: pozytywnakuchnia.pl i kuchniaagaty.pl oraz szafiarką fashionelka.pl), działania w serwisie Pinterest oraz reklamę na Facebooku. Zaproszone do współpracy blogerki wzięły udział w „gotowaniu pod chmurką” w warszawskim klubie La Playa, gdzie miały do dyspozycji mobilną kuchnię wyposażoną w piekarnik parowy Electrolux CombiSteam DeLuxe i wsparcie profesjonalnego szefa kuchni. Ich relacje z gotowania, recenzje piekarnika oraz konkursy, w których nagrodami są produkty Electrolux, cieszą się rekordowym zainteresowaniem czytelników.

Za planowanie i zakup kampanii telewizyjnej i prasowej odpowiada Zenith. Akcję „gotowania pod chmurką” zrealizował specjalizujący się w niestandardowych rozwiązaniach NewCast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj