Blogerzy gotują dla Beerlovers.pl w ramach akcji „PIWNA BITWA W KUCHNI”

19 maja wystartowała „PIWNA BITWA W KUCHNI”, czyli najnowsza kampania promocyjna serwisu Beerlovers.pl. Na stronie www.beerlovers.pl/piwna-bitwa dwie drużyny najbardziej znanych polskich blogerów przygotowały zaskakujące dania na bazie różnych rodzajów piw, a internauci głosują na ich przepisy.
O autorze
1 min czytania 2015-05-20

Białe fartuchy? Czy czarne? Zwycięzców poznamy 9 czerwca.

Beerlovers.pl to serwis internetowy, w którym znajdują się najciekawsze i najbardziej zaskakujące informacje ze świata piwa, a także edukacyjne i zabawne materiały wideo, oczywiście z piwem w roli głównej. W PIWNEJ BITWIE W KUCHNI zobaczyć można między innymi, jak przygotować burgery z bułką na bazie Pilsnera Urquella, sałatkę z dressingiem z Redd’sa Gruszka i Chili lub zupę porową z dodatkiem Książęcego Złotego Pszenicznego.

Do rywalizacji stanęli: w czarnych fartuchach Charlize Mystery, czyli Karolina Gliniecka z Marcinem Kucem z bloga „Jaja w kuchni” przeciwko Paulinie Wnuk z bloga „From movie to the kitchen” i Andrzejowi Tucholskiemu z bloga „Jest Kultura”, którzy założyli białe fartuchy. Cała czwórka udowadnia, że piwo to nie tylko dodatek na stół do gotowych dań, ale także świetny składnik potraw.

Mateusz Kołodziejski z serwisu Beerlovers.pl tłumaczy, że w sezonie letnim Polacy dużo chętniej sięgają po nowe smaki i rodzaje piw, dlatego serwis postanowił zachęcić do eksperymentowania także w kuchni: „Naszym celem było pokazanie, że piwo potrafi zaskakiwać, szczególnie, że mamy na polskim rynku ogromny wybór różnych rodzajów i smaków. Chyba niewielu pomyślałoby o deserze na bazie piwa lub sałatce z piwnym vinegret? A takie właśnie przepisy proponujemy w „PIWNEJ BITWIE W KUCHNI” na Beerlovers.pl .” Jesteśmy przekonani, że wielu ludzi będzie zaskoczonych nowym wykorzystaniem piwa i że wywołamy modę na gotowanie z piwem.”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zwycięską drużynę poznamy 9 czerwca, a wśród osób, które wytypowały liderów, rozlosowane zostaną nagrody.

Kampanię w obrębie mediów społecznościowych prowadzi agencja Lubię To!, a za współpracę z mediami i blogerami odpowiada Tailor Made PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się