Białe fartuchy? Czy czarne? Zwycięzców poznamy 9 czerwca.
Beerlovers.pl to serwis internetowy, w którym znajdują się najciekawsze i najbardziej zaskakujące informacje ze świata piwa, a także edukacyjne i zabawne materiały wideo, oczywiście z piwem w roli głównej. W PIWNEJ BITWIE W KUCHNI zobaczyć można między innymi, jak przygotować burgery z bułką na bazie Pilsnera Urquella, sałatkę z dressingiem z Redd’sa Gruszka i Chili lub zupę porową z dodatkiem Książęcego Złotego Pszenicznego.
Zobacz również
Do rywalizacji stanęli: w czarnych fartuchach Charlize Mystery, czyli Karolina Gliniecka z Marcinem Kucem z bloga „Jaja w kuchni” przeciwko Paulinie Wnuk z bloga „From movie to the kitchen” i Andrzejowi Tucholskiemu z bloga „Jest Kultura”, którzy założyli białe fartuchy. Cała czwórka udowadnia, że piwo to nie tylko dodatek na stół do gotowych dań, ale także świetny składnik potraw.
Mateusz Kołodziejski z serwisu Beerlovers.pl tłumaczy, że w sezonie letnim Polacy dużo chętniej sięgają po nowe smaki i rodzaje piw, dlatego serwis postanowił zachęcić do eksperymentowania także w kuchni: „Naszym celem było pokazanie, że piwo potrafi zaskakiwać, szczególnie, że mamy na polskim rynku ogromny wybór różnych rodzajów i smaków. Chyba niewielu pomyślałoby o deserze na bazie piwa lub sałatce z piwnym vinegret? A takie właśnie przepisy proponujemy w „PIWNEJ BITWIE W KUCHNI” na Beerlovers.pl .” Jesteśmy przekonani, że wielu ludzi będzie zaskoczonych nowym wykorzystaniem piwa i że wywołamy modę na gotowanie z piwem.”
Zwycięską drużynę poznamy 9 czerwca, a wśród osób, które wytypowały liderów, rozlosowane zostaną nagrody.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampanię w obrębie mediów społecznościowych prowadzi agencja Lubię To!, a za współpracę z mediami i blogerami odpowiada Tailor Made PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing