W dobie pandemii własna sieć stacjonarnych restauracji to ryzykowne przedsięwzięcie. Zyskują jednak na znaczeniu koncepty, które oferują dobrej jakości produkty z dowozem w wybrane miejsce. Na taki model biznesu zdecydował się Karol Gązwa „Blowek”, który zaprasza do swojej autorskiej restauracji – BlowBurgers. Projekt powstał dzięki współpracy z firmą Rebel Tang, którą w imieniu Blowka nawiązała agencja Fantasyexpo oraz Wolski Management. Wirtualna restauracja Blowka, bo o takiej mowa, to pierwsza tego typu realizacja w Polsce.
Zobacz również
W menu BlowBurgers znajdą się między innymi cztery burgery w czarnej bułce, oferta uwzględnia również pozycje dla wegetarian. Sekretem restauracji Blowka będzie jego autorski zestaw dodatków „BlowOption” składający się m.in. z papryczek jalapeno, panierowanego sera cheddar oraz nachosów. Wszystkie serwowane dania będą przyrządzane przez kucharzy, tuż przed ich wydaniem, a informacja o tym, kto przygotował danie, znajdzie się na opakowaniu.
Inspiracją mojego pomysłu, by stworzyć sieć wirtualnych restauracji, był MrBeast, który zapoczątkował w USA taki koncept. Wzorując się na najlepszych, postanowiłem otworzyć coś podobnego w naszym kraju. Ogromnie się cieszę z tego projektu, to super uczucie i mega przygoda przede mną. No i oczywiście będzie to okazja do tworzenia sporo ciekawego i nowego kontentu. Mam nadzieję, że będzie Wam smakowało! – komentuje Karol „Blowek” Gązwa.
Pierwsze wirtualne restauracje pojawiają się w Warszawie od 24 stycznia. Pełną ofertę i opcje dowozu będzie można znaleźć pod adresem blowburgers.pl Twórca ma w planach ekspansję i otworzenie podobnych konceptów w kolejnych miastach w Polsce. Wszystkie powstaną we współpracy z firmą Rebel Tang, food-tech’owym startupem który rewolucjonizuje branżę horeca, tworząc wirtualne restauracje, gotowe do uruchomienia w każdej komercyjnej kuchni.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing