Storytel oferuje nieograniczony dostęp do tysięcy audiobooków i ebooków w ramach miesięcznego abonamentu w wysokości 29,90 zł. Pierwszych 14 dni korzystania z aplikacji jest bezpłatnych. Po zalogowaniu w serwisie Storytel.pl i pobraniu darmowej aplikacji, wybrane książki przesyłane są na urządzenia użytkownika strumieniem w formacie mp3. Dzięki opcji zapisywania książek w trybie offline, audiobooków można słuchać także będąc poza zasięgiem sieci.
Spoty promujące ofertę Storytel będą emitowane w telewizji i serwisach online video. Za opracowanie strategii mediowej, planowanie i zakup mediów odpowiada Blue 449 (Publicis Media). Kreacje przygotowała szwedzka agencja Rewir oraz dział marketingu Storytel.
Zobacz również
Kampania jest pierwszym wspólnym projektem Storytel i Blue 449. Współpraca firm rozpoczęła się w wyniku przeglądu ofert, w którym Blue 449 pokonała 2 domy mediowe.
Wszystkie oferty były ciekawe i zbliżone do siebie cenowo. To co jednak zdecydowało o wyborze Blue 449 to silny analityczny zespół, wysokiej jakości narzędzia do analizy danych oraz otwartość i elastyczność, z jaką podeszli do naszej kampanii. Promujemy dość nietypową na polskim rynku usługę, więc zaplanowanie możliwie najbardziej efektywnej kampanii telewizyjnej dla Storytel wymagało kreatywności i nieszablonowego podejścia – powiedział Michał Szolc, Country Manager Storytel.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]