Blue Whale Press wdraża nową strategią

Wydawca internetowych portali informacyjnych oraz autorska sieć reklamowa zakończył pierwszą fazę rozwoju, w której uruchomił ponad 100 portali tematycznych. Spółka działa na rynku od lipca 2020 roku, a teraz przygotowuje się do wdrażania nowej strategii.
O autorze
1 min czytania 2021-08-02

Wydawnictwo Blue Whale Press należy do holdingu Digital Now! skupiającego podmioty specjalizujące się w kompleksowym wsparciu branży e-commerce. Autorska sieć reklamowa umożliwia klientom dostęp do powierzchni reklamowej na dużej liczbie wyspecjalizowanych portali. Zakończenie pierwszej fazy rozwoju Spółki połączone jest z rozpoczęciem sprzedaży miejsc w ramach sieci. Dzięki aktualnym treściom i wysokim wymaganiom technicznym portali, klienci spółki otrzymują alternatywę dla dotychczasowego łączenia wizerunku z niskiej jakości contentem.

– Blue Whale Press powstało, aby wspierać branżę e-commerce w zwiększaniu widoczności i podwyższaniu konwersji marek. Zapewniamy sklepom internetowym efektywne wypozycjonowanie się w sieci. Firma wspiera i realnie wpływa na budowanie wizerunku brandów, których reklama znajdzie się obok dobrej treści. Celem Blue Whale Press jest wprowadzanie do Internetu tekstów przynoszących zarówno klientom, jak i czytelnikom realną korzyść – jednym w postaci sprzedaży i zysków, drugim w uzyskaniu odpowiedzi na nurtujące pytania – mówi Jakub Piechowiak, wiceprezes zarządu Blue Whale Press.

Pierwszym portalem w portfolio firmy był motole.pl, wydany 16 lipca 2020 roku. Dziś spółka liczy już 102 tematyczne portale informacyjne i zatrudnia ponad 70 osób. Zespół tworzą specjaliści posiadający wiedzę oraz praktykę w obszarze SEO i dziennikarstwa. Po wewnętrznych analizach spółka Blue Whale Press przygotowuje się do wdrażania zmian strategicznych, by zwiększać efektywność działań prowadzonych na rzecz klientów.

– Ostatnie 12 miesięcy obfitowało w wiele wyzwań – rekrutując zespół, tworzyliśmy jednocześnie podwaliny wydawnictwa, publikowaliśmy w sieci pierwsze serwisy dedykowane konkretnym grupom docelowym oraz rozpoczęliśmy etap sprzedaży i promocji oferowanych usług. Bazując na tych doświadczeniach, wiemy już, w jakim kierunku chcemy się rozwijać, by wykorzystać pełen potencjał Blue Whale Press. Nasza nowa strategia koncentruje się na biznesie, aby z jeszcze lepszymi efektami świadczyć usługi naszym klientom. Przed nami wiele pracy, ale i ciekawych doświadczeń – dodaje Anna Tworek-Skrzyszowska, prezes zarządu Blue Whale Press.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj