w ciągu 2 lat przychody zwiększyły się o 60%, a zatrudnienie wzrosło o 40%.
W ramach nowej struktury agencji wydzielone zostały trzy główne departamenty: Kreacja i Strategia – dział, który zajmie się budowaniem relacji między marką a konsumentem, Media – jako jednostka odpowiedzialna za planowanie i zakup powierzchni reklamowych oraz DataDriven Solutions, w ramach którego opracowywane będą rozwiązania oparte o analizę Big Data. Stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Agencji Warszawa zajmie Paweł Wołonciej. Do zespołu Blueberry dołączył 5 la temu, wcześniej pracował m. in. w DDB Warszawa. Piotr Mach obejmie stanowisko Client Service Director.
Zobacz również
![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]