– Pomysł nowego działu pojawił się już jakiś czas temu. Doszliśmy do wniosku, że jest to pewnego rodzaju nisza i brakuje impresariatów, które zajmowałyby się artystami tworzącymi animacje, czy zajmującymi się postprodukcją. Zwłaszcza sytuacja pandemii uświadomiła nam, jak ważną rolę pełnią teraz te osoby, które potrafią wyczarować piękne rzeczy nie opuszczając zacisza własnego domu lub studia – mówi Natalia Starowieyska, CEO i artist manager w bluebird artists.
Animation&design będzie skupiać ludzi tworzących animacje, efekty specjalne, czołówki programów telewizyjnych, a także zajmujących się motion designem, czy projektowaniem graficznym. Dziś poznajemy sylwetki pierwszych twórców nowego działu agencji.
Zobacz również
HelloMONO, to kreatywny duet, specjalizujący się w motion design i projektowaniu graficznym, który tworzą – dyrektor artystyczny Wojtek Szklarski oraz Ola Stolarska – kierownik produkcji i komunikacji. W zespole łączą swoje doświadczenia z zakresu projektowania graficznego na potrzeby programów TV, TVC, czołówek oraz produkcji, komunikacji i marketingu. Wśród ich klientów wymienić można: Audi, Epson, VH1, TVP, FX, Spike TV, ESPN, Nike, Ford, Mercedes, La Liga, NBA, FOX, Hurley, SyFy.
Bartosz Szadurski z kolei ma doświadczenie w tworzeniu animacji, motion design, edycji wideo i wielu innych dziedzinach postprodukcji. Współpracuje z graphic designerami oraz ilustratorami, a ponad dziesięcioletnie doświadczenie i śledzenie bieżących trendów, pozwoliło mu opracować własny, wyjątkowy styl. W swoich pracach stara się łączyć swoje doświadczenie z zakresu fotografii i montażu z pasją do muzyki. Pracował dla takich marek, jak: Adidas, REserved, Canal+, Shell, 4Fun TV oraz muzyków: Dawid Podsiadło, Ten Typ Mes, Bovska, Rasmentalism, Pectus.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce