Tegorocznym tematem Blueffect są zmiany w polityce cookies – jeden z najgorętszych i najważniejszych tematów branży marketingu internetowego tego roku. Blokowanie 3rd party cookies przez Google i Apple spowoduje w niektórych obszarach nawet radykalne ograniczenie możliwości realizacji kampanii reklamowych.
Co te zmiany oznaczają dla reklamodawców? Jak zapewnić sobie konkurencyjność w erze post (third party) cookies? Skąd czerpać dane o użytkownikach? Jak je pozyskiwać?
Zobacz również
Na te pytania podczas X. edycji Kongresu Efektywności Blueffect odpowiedzą eksperci oraz praktycy, przedstawiciele największych polskich marek. W debacie, którą poprowadzi Zbigniew Nowicki, co-managing director Bluerank udział wezmą: Michał Blak, CEO Edrone oraz Artur Malinowski, digital marketing director Grupy Empik.
Wydarzenie odbywa się pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej. Otrzymało także akredytację DIMAQ IAB. Patronami medialnymi są: NowyMarketing i OOH magazine.
Pełna agenda konferencji oraz informacja o prelegentach znajdują się na stronie blueffect.bluerank.pl/
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizatorem wydarzenia jest Bluerank oraz Full Stack Experts. Udział w konferencji jest bezpłatny. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń.
Słuchaj podcastu NowyMarketing