Bluerank i Linkleaders już realizują wspólne projekty dla klientów, na przykład z sektora nieruchomości komercyjnych. Dotyczą one zarówno wsparcia sprzedaży i najmu nieruchomości, jak i emisji obligacji korporacyjnych.
Rozumiemy specyficzne potrzeby klientów korporacyjnych i jesteśmy w centrum ich kluczowych procesów, takich jak sprzedaż, rekrutacja i pozyskiwanie finansowania. Wierzymy, że dzięki połączeniu naszej wiedzy w zakresie strategii i tworzenia treści z ekspertyzą analityczną Bluerank, dostarczmy usługę odpowiadającą bardzo precyzyjnie na potrzeby klientów B2B. W pierwszym etapie koncentrujemy się na rozwoju oferty dla nieruchomości komercyjnych i technologii – komentuje Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.
Zobacz również
Bluerank to agencja customer journey i doradca biznesowy w zakresie digital marketingu, której ufają wiodące światowe i polskie marki z sześciu kontynentów, m.in. Mitsubishi Motors, Philips, Rainbow Tours, Avon, Tchibo i PKO.
Dostarcza usługi w obszarach przede wszystkim analityki, SEO i content oraz performance marketingu.
Wieloobszarowa oferta zawsze była naszą specjalnością, ale marka agencji jest kojarzona głównie ze skutecznością w działaniach stricte wspierających sprzedaż. Obecnie pracujemy również na rozpoznawalność w obszarach tworzenia kompleksowych strategii komunikacji marek z mocnym akcentem na branding i – dzięki współpracy z Linkleaders – public relations oraz działań wizerunkowych – podkreśla Jarosław Miszczak, CEO Bluerank.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Linkleaders jest ekspertem w komunikacji korporacyjnej, marketingu B2B oraz employer brandingu ze specjalizacją w takich sektorach klientów, jak nieruchomości komercyjne, usługi biznesowe i technologie. Klientami agencji są m.in.: Boehringer Ingelheim, Cavatina Holding, Cushman & Wakefield, Deloitte, Fujitsu, Grupa Pracuj, mLeasing, mBank, Otodom/OLX, SAP, Strabag Real Estate. Do partnerstwa Linkleaders wnosi swoje rozległe know-how w zakresie tworzenia strategii i specjalistycznych treści dla biznesu. Będzie ono uzupełnieniem dla analitycznej wiedzy i umiejętności realizacji wysokozasięgowych i skutecznych kampanii lead generation, które posiada Bluerank.
Słuchaj podcastu NowyMarketing