Bardzo wielu klientów zanim zdecyduje się na zakup motocykla czy skutera, szuka najlepszego modelu właśnie w Internecie. Dlatego Yamaha Motor Polska zdecydowała się zwiększyć widoczność swoich produktów w Google i zaufać w tej kwestii specjalistom od kampanii SEM – agencji Bluerank.
W ramach prowadzonych działań promowane będą kluczowe segmenty i produkty marki za pomocą kampanii Paid Search. Głównym założeniem dla kampanii jest wsparcie sprzedaży w sklepach stacjonarnych marki. W ramach kampanii reklamowej chcemy również informować o możliwości umówienia się przez Internet na jazdę próbną wybranym modelem w wybranym salonie. To na pewno kusząca opcja dla wszystkich fanów motoryzacji i dwóch kółek” – mówi Joanna Kazanecka, Marketing & PR Manager w Yamaha Motor Polska.
Zobacz również
Bluerank ma duże doświadczenie z projektami motoryzacyjnymi. Do tej pory współpracuje m.in. z Mitsubishi, Inter Cars i Feu Vert.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]