Bluerank jest certyfikowanym partnerem Google. Należy do programu Google Partners, zrzeszającego agencje, które dysponują wiedzą ekspercką oraz wykorzystują ją do realizacji wysokiej jakości kampanii AdWords. W ramach programu Bluerank uczestniczył w konkursie Ready to Rock – Rock The World i zyskał wyróżnienie.
Nagrodami w konkursie były: wyjazd 1 osoby do siedziby Google w Mountain View, 10 voucherów na bilety na wybrany koncert oraz 10 zestawów gadżetów Ready to Rock. – Bardzo cieszymy się z wyróżnienia, bo to przede wszystkim dowód na to, że Bluerank dynamicznie się rozwija i rozbudowuje kompetencje, przez co możemy realizować różnorodne projekty i osiągać jeszcze lepsze rezultaty. Warto zwrócić uwagę, że nagroda jest zasługą całego zespołu. Siedzibę Google może odwiedzić jedna osoba, zatem postanowiliśmy obiektywnie wyłonić naszego reprezentanta – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
Zobacz również
Wśród członków zespołu zaangażowanego w realizację projektów z zakresu reklam AdWords wylosowano 3 osoby. Następnie większością głosów zdecydowano, że do siedziby Google w Mountain View poleci Jarosław Miszczak, Key Account Manager. Pozostałe nagrody zostały rozlosowane pomiędzy osobami zaangażowanymi w osiągnięty wynik.
Google ogłosił już kolejny konkurs – Ready to Rock – Live and Loud, w ramach którego będzie nagradzał za rozbudowę kompetencji agencji poprzez realizację nowych projektów z zakresu AdWords dla nowych klientów. Za zrealizowanie ustalonych przez Google założeń można wygrać między innymi wyjazd integracyjny.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]