Pokonaliśmy bardzo mocną konkurencję! Jury oceniało kampanie pod wieloma względami, w tej edycji konkursu kampania dla Leroy Merlin była nominowana w dwóch kategoriach, jedna nominacja zmieniła się w nagrodę, tym bardziej cieszy nas to ogromne wyróżnienie. To kolejny dowód na to, że realizujemy kampanie na najwyższym poziomie – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
European Search Awards to międzynarodowy konkurs organizowany od 2012 roku. W jury zasiadają światowi eksperci branży SEM, którzy co roku przyznają nagrody najlepszym kampaniom z zakresu SEO, PPC, Digital i Content Marketing. W tym roku Bluerank zdobył rekordową liczbę 6 nominacji. Ostatecznie wygrała dwukrotnie nominowana w tej edycji kampania dla Leroy Merlin. Okazała się najlepsza w kategorii „Best Use Of Content Marketing”.
Zobacz również
Bluerank współpracuje z Leroy Merlin od 2014 roku. Wspólnie wypracowana długofalowa strategia obejmuje poprawę widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania, działania z zakresu SEO PR i content marketingu oraz wykorzystanie zaawansowanej analityki internetowej do śledzenia i oceny zachowań użytkowników na stronie.
Jesteśmy bardzo dumni, to ogromne osiągnięcie. Kampania od samego początku jest realizowana na najwyższym poziomie, osiągnęła ponadprzeciętne efekty i ta nagroda jest tego potwierdzeniem – mówi Przemek Porada, Menedżer ds. Internetu w Leroy Merlin.
To już druga w historii nagroda dla firmy Bluerank w tym konkursie. Agencja po raz pierwszy została nagrodzona statuetką European Search Awards w 2014 roku. Wtedy najlepszą okazała się kampania dla marki Mitsubishi Motors w kategorii „Best Local Campaign”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing