Bluerank oficjalnym resellerem Google Analytics Premium w Polsce!

Bluerank przeszedł wieloetapowy proces weryfikacyjny w obszarze merytorycznym i biznesowym, stając się agencją posiadającą status Google Analytics Premium Reseller.
O autorze
2 min czytania 2014-09-24

Agencja jest partnerem biznesowym największych firm w Polsce i na świecie, dostarczającym kompleksowe usługi marketingu w wyszukiwarkach (SEM) oraz Digital Analytics. Jako Google Analytics Certified Partner, Bluerank oferuje różnorodne usługi analityczne dopasowane do potrzeb klientów, którzy mogą świadomie korzystać z szerokiej gamy możliwości Google Analytics, a dzięki temu lepiej zrozumieć biznes i efektywnie nim zarządzać.

Jako autoryzowany reseller Google Analytics Premium, Bluerank otwiera dla polskiego rynku łatwy dostęp do tego narzędzia, zapewniając profesjonalne wsparcie zarówno w okresie wdrożenia, jak i jego wykorzystania. Możliwość dystrybucji usług Google Analytics Premium w Polsce pozwala odpowiadać na rosnące potrzeby informacyjne klientów oraz edukować ich w zakresie potencjału analityki dla wzrostu biznesu. Google Analytics Premium oprócz tego, że zawiera wszystkie standardowe atrybuty Google Analytics, umożliwia korzystanie z zaawansowanych funkcjonalności jakimi są, między innymi: brak próbkowania danych, BigQuery Export oraz zaawansowane modele atrybucji konwersji. Użytkownicy kont Premium uzyskują nie tylko dostęp do bogatego zakresu wiarygodnych danych, ale i do stałego wsparcia ekspertów Google Analytics.

Na świecie z Google Analytics Premium do tej pory korzystały głównie firmy o zasięgu międzynarodowym. Sukcesem zakończyły się na przykład wdrożenia tej usługi w firmach HomeAway i TechSmith.
HomeAway to wiodący na świecie portal umożliwiający wynajęcie domu na urlop. Celem użycia GAP w HomeAway było lepsze zrozumienie wpływu kampanii Paid Search i Display na prawdopodobieństwo dokonania konwersji oraz zwiększoną ilość zapytań w serwisie. Zaawansowana atrybucja konwersji pozwoliła, na podstawie analizy ROI, dostosować odpowiedni dla wybranej ścieżki zakupowej model. W efekcie, w oparciu o Data-Driven Attribution, zidentyfikowano kilkadziesiąt kluczowych fraz, a HomeAway zanotował 23% wzrost konwersji opartej o wspomniane słowa kluczowe, w porównaniu z okresem sprzed wprowadzenia zmian.

TechSmith to firma technologiczna operująca na ponad 180 rynkach świata. Dostarcza oprogramowanie do zapisywania, nagrywania i obróbki treści ekranów na urządzeniach równego typu. TechSmith zidentyfikował kampanie Display jako istotne źródło pozyskania konwersji. Standardowe modele atrybucji nie odpowiadały jednak na pytanie, jaką dokładnie rolę odgrywa ten kanał w ścieżce użytkowników do konwersji. Wykorzystanie zaawansowanego modelu atrybucji dostępnego tylko w wersji Premium Google Analytics, pozwoliło na precyzyjne określenie wartości kampanii Display. W wyniku analizy, TechSmith podjął decyzję o zwiększeniu budżetu kampanii Display o 24%, dzięki czemu pozyskał o 19% więcej konwersji, zachowując koszt konwersji poniżej kosztu z niebrandowych kampanii w wyszukiwarce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki uzyskaniu oficjalnego statusu GA Premium Reseller przez Bluerank z podobnych wdrożeń Google Analytics Premium będą mogły w pełni korzystać również polskie firmy i instytucje. Uzyskanie statusu autoryzowanego resellera Google Analytics Premium w Polsce jest potwierdzeniem merytorycznych i biznesowych kompetencji Bluerank w obszarze analityki internetowej.

Jesteśmy gotowi skutecznie wspierać firmy operujące na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych, w ich innowacyjnych działaniach marketingowych oraz wykorzystaniu danych cyfrowych dla rozwoju biznesu. Aktualnie, naszą misją w obszarze analityki cyfrowej jest pogłębianie wiedzy i świadomości przedsiębiorców o wartości danych i ich wykorzystaniu w organizacji – mówi Karolina Lejman – Rosińska, Digital Analytics Business Manager w Bluerank.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W związku z tym, Google Analytics Premium będzie też jednym z kluczowych tematów konferencji organizowanej przez Bluerank – Google Analytics User Conference, 25 września w Warszawie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się