TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bluerank oficjalnym resellerem Google Analytics Premium w Polsce!

Bluerank przeszedł wieloetapowy proces weryfikacyjny w obszarze merytorycznym i biznesowym, stając się agencją posiadającą status Google Analytics Premium Reseller.
O autorze
2 min czytania 2014-09-24

Agencja jest partnerem biznesowym największych firm w Polsce i na świecie, dostarczającym kompleksowe usługi marketingu w wyszukiwarkach (SEM) oraz Digital Analytics. Jako Google Analytics Certified Partner, Bluerank oferuje różnorodne usługi analityczne dopasowane do potrzeb klientów, którzy mogą świadomie korzystać z szerokiej gamy możliwości Google Analytics, a dzięki temu lepiej zrozumieć biznes i efektywnie nim zarządzać.

Jako autoryzowany reseller Google Analytics Premium, Bluerank otwiera dla polskiego rynku łatwy dostęp do tego narzędzia, zapewniając profesjonalne wsparcie zarówno w okresie wdrożenia, jak i jego wykorzystania. Możliwość dystrybucji usług Google Analytics Premium w Polsce pozwala odpowiadać na rosnące potrzeby informacyjne klientów oraz edukować ich w zakresie potencjału analityki dla wzrostu biznesu. Google Analytics Premium oprócz tego, że zawiera wszystkie standardowe atrybuty Google Analytics, umożliwia korzystanie z zaawansowanych funkcjonalności jakimi są, między innymi: brak próbkowania danych, BigQuery Export oraz zaawansowane modele atrybucji konwersji. Użytkownicy kont Premium uzyskują nie tylko dostęp do bogatego zakresu wiarygodnych danych, ale i do stałego wsparcia ekspertów Google Analytics.

Na świecie z Google Analytics Premium do tej pory korzystały głównie firmy o zasięgu międzynarodowym. Sukcesem zakończyły się na przykład wdrożenia tej usługi w firmach HomeAway i TechSmith.
HomeAway to wiodący na świecie portal umożliwiający wynajęcie domu na urlop. Celem użycia GAP w HomeAway było lepsze zrozumienie wpływu kampanii Paid Search i Display na prawdopodobieństwo dokonania konwersji oraz zwiększoną ilość zapytań w serwisie. Zaawansowana atrybucja konwersji pozwoliła, na podstawie analizy ROI, dostosować odpowiedni dla wybranej ścieżki zakupowej model. W efekcie, w oparciu o Data-Driven Attribution, zidentyfikowano kilkadziesiąt kluczowych fraz, a HomeAway zanotował 23% wzrost konwersji opartej o wspomniane słowa kluczowe, w porównaniu z okresem sprzed wprowadzenia zmian.

TechSmith to firma technologiczna operująca na ponad 180 rynkach świata. Dostarcza oprogramowanie do zapisywania, nagrywania i obróbki treści ekranów na urządzeniach równego typu. TechSmith zidentyfikował kampanie Display jako istotne źródło pozyskania konwersji. Standardowe modele atrybucji nie odpowiadały jednak na pytanie, jaką dokładnie rolę odgrywa ten kanał w ścieżce użytkowników do konwersji. Wykorzystanie zaawansowanego modelu atrybucji dostępnego tylko w wersji Premium Google Analytics, pozwoliło na precyzyjne określenie wartości kampanii Display. W wyniku analizy, TechSmith podjął decyzję o zwiększeniu budżetu kampanii Display o 24%, dzięki czemu pozyskał o 19% więcej konwersji, zachowując koszt konwersji poniżej kosztu z niebrandowych kampanii w wyszukiwarce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki uzyskaniu oficjalnego statusu GA Premium Reseller przez Bluerank z podobnych wdrożeń Google Analytics Premium będą mogły w pełni korzystać również polskie firmy i instytucje. Uzyskanie statusu autoryzowanego resellera Google Analytics Premium w Polsce jest potwierdzeniem merytorycznych i biznesowych kompetencji Bluerank w obszarze analityki internetowej.

Jesteśmy gotowi skutecznie wspierać firmy operujące na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych, w ich innowacyjnych działaniach marketingowych oraz wykorzystaniu danych cyfrowych dla rozwoju biznesu. Aktualnie, naszą misją w obszarze analityki cyfrowej jest pogłębianie wiedzy i świadomości przedsiębiorców o wartości danych i ich wykorzystaniu w organizacji – mówi Karolina Lejman – Rosińska, Digital Analytics Business Manager w Bluerank.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W związku z tym, Google Analytics Premium będzie też jednym z kluczowych tematów konferencji organizowanej przez Bluerank – Google Analytics User Conference, 25 września w Warszawie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się