Feu Vert to jeden z europejskich liderów branży motoryzacyjnej w dziedzinie obsługi samochodów, oferujący kompleksowe usługi związane z bieżącą eksploatacją samochodów osobowych i dostawczych. Z Bluerank współpracuje od prawie 2 lat. Głównymi wyzwaniami i celami, przed którymi stanęliśmy, było zwiększenie ruchu niebrandowego do serwisu z poziomu bezpłatnych wyników wyszukiwania.
Nasze działania zmierzały do tego, by więcej osób zainteresowanych branżą motoryzacyjną i usługami świadczonymi przez Feu Vert, na podstawie wysyłanego do wyszukiwarki zapytania, trafiało właśnie do tego serwisu – mówi Jarosław Miszczak, Key Account Manager z Bluerank. Istotny był również wzrost pozycji dla ważnych fraz kluczowych związanych z działalnością Feu Vert, co nie było łatwe ze względu na wysoce konkurencyjny segment e-commerce.
Zobacz również
W wyniku zrealizowanych do tej pory działań udało się o ponad 800% zwiększyć widoczność serwisu feuvert.pl w wyszukiwarkach. Tym samym pozytywnie wpłynęło to na wzrost rozpoznawalności marki i świadomość jej istnienia zarówno wśród osób zainteresowanych branżą motoryzacyjną, jak i szukających serwisu, części samochodowych czy też opon. Jesteśmy zadowoleni z efektów, które udało się osiągnąć w tym projekcie.
Dzięki działaniom prowadzonym przez ekspertów z Bluerank jesteśmy w stanie skuteczniej docierać do naszych klientów i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Wiemy, że obecność w Internecie jest dziś kluczowa i wspiera osiągnięcie sukcesu w biznesie, także tak konkurencyjnym, jak motoryzacja – mówi Dorota Gurbała, kierownik ds. marketingu, Feu Vert.
Słuchaj podcastu NowyMarketing