Wspólne działania rozpoczęły się w listopadzie. Właśnie dobiega końca pierwsza faza projektu.
Zarząd Bluerank kładzie nacisk na stały rozwój pracowników, odpowiedni dobór kadr oraz usprawnienie procesów operacyjnych i biznesowych związanych z funkcjonowaniem firmy. W tym celu korzysta z najlepszych praktyk, które zastosowali już w swoich organizacjach najwięksi gracze na rynku międzynarodowym. Podejmowane działania m.in z zakresu wprowadzania kultury coachingowej, mają na celu zarządzanie poprzez udzielanie wsparcia, motywowanie, rozwijanie oraz inspirowanie pracowników do zwiększania ich zaangażowania oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Zobacz również
W kwestii budowania nowoczesnej, pozytywnej kultury organizacyjnej, Bluerank zaufał Izie Klat, która posiada kompetencje w tym obszarze, a także wykształcenie i praktykę coachingową i mentoringową. W trakcie swojej kariery zawodowej Iza zdobywała doświadczenie w zakresie digital marketingu, sprzedaży i budowania relacji w biznesie biorąc jednocześnie aktywny udział we wspieraniu pozytywnej kultury organizacyjnej i zaangażowaniu pracowników.
– Od lat obserwuję rozwój Bluerank i podziwiam dotychczasowe osiągnięcia i liczne nagrody branżowe. Bardzo sprzyjająca jest otwartość na zmiany i proponowane rozwiązania, która towarzyszy mi w Bluerank na każdym kroku. Dla mnie to doskonała możliwość wykorzystania moich dotychczasowych doświadczeń związanych z funkcjonowaniem ludzi w organizacjach i budowaniem kultury organizacyjnej stawiającej na innowacyjność i rozwój. Pomaga mi w tym szczególnie praktyka zdobyta w ostatnich latach na pokładzie Google, lidera i promotora innowacyjności – mówi Iza Klat.
W związku z przyjętym kierunkiem rozwoju, Bluerank aspiruje do miana firmy nowoczesnej w kontekście sposobu zarządzania. Jednocześnie chce pozostać prężnie rozwijającą się organizacją zbudowaną na wartościach, które wyznaje od samego początku istnienia. Należą do nich uczciwość, zapewnianie najwyższej jakości usług i działanie zgodnie z najlepszymi praktykami w branży internetowej. Firma bierze pod uwagę stale zmieniające się warunki na rynku pracy. Stawia nie tylko na młodych pracowników, specjalizujących się w marketingu internetowym, ale też zapewnia wsparcie i jasną ścieżkę kariery pracownikom długoletnim.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Iza dzięki swojemu doświadczeniu w branży digital, client service i sprzedaży doskonale rozumie mechanizmy biznesowe i środowisko, w jakim operuje Bluerank. Dążymy do modelu opartego na maksymalnej samodzielności, poczuciu odpowiedzialności za biznes i rozwój. Chcemy, by nasz zespół był zorientowany na cel i ciągłe doskonalenie swoich kompetencji oraz żeby każdy miał poczucie, że wpływa na sukces Bluerank – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolejny, rozpoczęty już etap współpracy Bluerank z Izą Klat koncentruje się na usprawnianiu procesów w dziale Client Service oraz sprzedaży usług oferowanych przez agencję.