European Business Awards to jeden z najważniejszych w Europie konkursów biznesowych. Wybitne jury, składające się z autorytetów świata biznesu, nauki, mediów i polityki z całej Europy, nagradza najbardziej dynamiczne, innowacyjne i nastawione na sukces firmy, a nie wyłącznie rozmiar i wyniki finansowe. Bluerank otrzymał prestiżowy tytuł National Champion spośród 32 000 europejskich firm zgłoszonych w 9. edycji konkursu. Zwycięzcy wybierani są spośród najlepszych firm z ponad 33 krajów.
Tytuł National Champion to wyjątkowe wyróżnienie, które zdaniem kapituły konkursu otrzymują firmy o godnej naśladowania strategii rozwoju, odpowiedzialnym zarządzaniu oraz wysokiej etyce biznesowej. W tegorocznej edycji Bluerank został uhonorowany razem z takimi liderami polskiego rynku, jak Idea Bank, Rossmann czy IBM Poland.
Zobacz również
Celem European Business Awards jest uznanie firm, które zasługują na miano najlepszych na rynku. To prestiżowy konkurs posiadający wieloletnią tradycję. Jestem dumny, że jako National Champion zostaliśmy wybrani do reprezentowania Polski na arenie międzynarodowej. Unikatowa nagroda potwierdza naszą ciągłą kulturę innowacji, dynamiczny rozwój, najwyższe standardy oraz konsekwentne praktyki biznesowe. Osiągnięty sukces to oczywiście zasługa pracy całego zespołu – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
Adrian Tripp, CEO European Business Awards, pogratulował osobiście każdej z firm, które znalazły się w elitarnym gronie National Champions. Prezes konkursu podkreślił, że wyróżnione firmy grają kluczową rolę w tworzeniu silnej społeczności biznesowej w Europie.
To kolejne międzynarodowe wyróżnienie dla Bluerank. Innowacyjność, strategiczne podejście do klientów i dynamiczny rozwój były już wcześniej doceniane ze strony branży internetowej i biznesu. Bluerank znalazł się między innymi wśród laureatów European Search Awards, Golden Arrow oraz w rankingu najdynamiczniej rozwijających się firm – Gazele Biznesu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing